خبرگزاری کار ایران

توسط نمایندگان تصویب شد؛

اختصاص5 هزار میلیارد ریال مازاد تراز صادرات و واردات گازطبیعی به پروژه‌های مربوط

کد خبر : ۷۱۴۵۷

با تصویب بند 9-3 وزارت نفت مکلف است تا مبلغ 5 هزار میلیارد ریال را در سال 92 به پروژه ها اختصاص دهد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مصوب کردند که وزارت نفت از طریق شرکت های تابعه ذیربط مکلف است تا مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از محل مازاد تراز صادرات و واردات گاز طبیعی در سال 92 را به پروژه های مربوط اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در بررسی بند 9-3 لایحه بودجه کل کشور مصوب کردند که وزارت نفت از طریق شرکت های تابعه ذیربط موظف است علاوه بر دریافت نرخ گاز به ازای هر متر مکعب گاز طبیعی یک صد ریال به عنوان عوارض از مشترکین دریافت و پس از واریز به خزانه داری کل کشور منابع مذکور به عنوان درآمد شرکت های ذیربط محسوب نمی شود و مشمول مالیات نمی باشد.

وزارت نفت از طریق شرکت های تابعه ذیربط مکلف است تا مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از محل مازاد تراز صادرات و واردات گاز طبیعی در سال 92 را به پروژه های مربوط اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که لاهوتی نماینده مردم لنگرود پیشنهاد بازگشت این بند به دولت را داشت تا با بررسی بیشتر در صحن مطرح شود و حجت الاسلام سلیمی با این پیشنهاد مخالفت کرده و ایرج ندیمی موافق این طرح بود و این طرح با 106رای مخالف به تصویب نمایندگان نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز