خبرگزاری کار ایران

طرح تعویض پلاک خودروهای دولتی در اصفهان اجرا می‌شود

مسئولان مراقب رانندگان سازمانی خود باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۹

از آنجا كه نمره منفی و ثبت تخلفات به نام خودروی سازمان و یا دستگاه و قسمتی كه خودرو متعلق به آن است، ثبت می‌شود، به همه مسئولان توصیه میكنم مراقب رانندگان سازمانی خود باشند و با آموزش‌ها و تذكرات لازم از انجام تخلفات رانندگی توسط آن‌ها جلوگیری كنند.

 ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای مصوبه شورای ترافیك كشور برای تعویض پلاك خودروهای سازمانی خبر داد و گفت: از همین جا به همه مسئولان توصیه می‌كنم مراقب رانندگان سازمانی خود باشند و با آموزش‌ها و تذكرات لازم از انجام تخلفات رانندگی توسط آنها جلوگیری كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار عبد الرضا آقاخانی در حاشیه مراسم نمادین رونمایی از پلاك ملی خودروهای این فرماندهی گفت: به زودی طرح تعویض پلاك خودروهای تمامی سازمان ها و نهادهای سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی اولین سازمانی است كه این طرح را به صورت رسمی آغاز كرده است، تصریح کرد: استان اصفهان بعد از تهران، اولین استانی است كه طرح تعویض پلاك خودروهای خود را به اجرا گذاشته و در مراحل بعدی پلاك‌های جدید به خودروهای سایر نیروهای مسلح مستقر در سطح استان نیز اختصاص داده خواهد شد.

وی هدف از این كار را یكسان سازی پلاك خودروهای سازمان‌ها و نهادهای دولتی با سایر پلاك‌هایی كه در سطح شهر در حال تردد هستند عنوان کرد و گفت:كنترل و نظارت بیشتر بر روی خودروها، كیفیت بخشیدن به ماموریت‌ها و ساماندهی سیستم نگهداری خودروها از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

سردار آقاخانی با بیان اینكه هیچ گونه استثنایی برای ثبت تخلفات خودروهای سازمان‌های دولتی و نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی با خودروهای مردم وجود ندارد، گفت: یكی از اهداف این طرح ثبت دقیق تخلفات رانندگان خودرهای سازمانی و كنترل و نظارت بیشتر بر روی آن‌هاست.

این مقام مسئول عنوان داشت: نیروی انتظامی اولین قدم در برخورد با تخلف رانندگی خودرهای سازمانی را از خودروهای خود شروع كرده و از این پس تخلفات رانندگان خودرهای سازمانی با دقت و حساسیت بیشتری ثبت می‌شود و كسانی كه مرتكب تخلف شده و قوانین را زیر پا بگذارند با برخورد ویژه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان روبرو خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص نحوه برخورد با تخلف این گونه خودروها نیز گفت: از آنجا كه نمره منفی و ثبت تخلفات به نام خودروی سازمان و یا دستگاه و قسمتی كه خودرو متعلق به آن است ثبت می‌شود،علاوه بر برخورد با راننده برخورد‌هایی هم برای آن قسمت مربوطه هم در نظر گرفته شده كه از همین جا به همه مسئولان توصیه می‌كنم مراقب رانندگان سازمانی خود باشند و با آموزش ها و تذكرات لازم از انجام تخلفات رانندگی توسط آنها جلوگیری كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز