خبرگزاری کار ایران

به نقدهای سازنده توجه می‌کنیم؛

شهریاری: هدف ما حضور قدرتمند در جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۷

همه ما در فدراسیون مقید به کار با تمام وجود و در سلامت کامل هستیم و ضمن توجه به انتقادهای سازنده، به نقدهایی که هیچ‌گاه به فوتبال کشور کمکی نکرده و حتی مانع پیشرفت آن می‌شود، توجه نخواهیم کرد

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی تاکید کرد که هدف ما حضور قدرتمند در جام جهانی است و از هیچ‌گونه تلاشی برای فوتبال و تیم ملی فوتبال ساحلی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش ایلنا، پریا شهریاری درباره برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی غرب آسیا گفت: حدود یک‌سال گذشته بود که رئیس فدراسیون فوتبال که نایب رئیس فدراسیون غرب آسیا است، جهت حضور در جلسات هیات رئیسه غرب آسیا عازم اردن شد. قبل از حضور وی در اردن پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا را ارائه کردم که با حمایت رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزاری این رقابت‌ها به تصویب هیات رئیسه و کنگره waff رسید. کار میزبانی مسابقات را از حدود 6 ماه پیش آغاز کردیم. در ابتدا مسیر دشواری پیش رو داشتیم چراکه این اولین دوره از مسابقات رسمی در سطح آسیا بود که توسط یک سازمان آسیایی برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: در این مدت به طور مداوم با waff در ارتباط بودم و مشاوره های لازم جهت برگزاری مسابقات به آنها ارائه شد. ضمن اینکه بازدیدهای مکرری از امکانات فوتبال ساحلی استان‌ها داشتیم که در نهایت ورزشگاه قشم را جهت برگزاری مسابقات به waff اعلام کردیم. ضمناً جلسات متعددی را با مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم داشتیم و نماینده این کمیته ابراهیم اکبرپور حدود یک‌ماه در قشم به عنوان کارشناس جهت رفع نواقص ورزشگاه حضور داشت. در نهایت این مسابقات با حضور 7 تیم برگزار شد که از تیم‌های قدرتمند آسیا هم حضور داشتند چراکه فوتبال ساحلی در سطح آسیا روز به روز در حال پیشرفت است. خوشبختانه میزبانی این مسابقات به نحو شایسته‌ای انجام شد و تمامی تیم‌ها از آن رضایت داشتند و حتی برگزاری این مسابقات را قوی‌تر از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ساحلی در قطر دانستند.

شهریاری ادامه داد: این مسابقات گام خوبی برای توسعه فوتبال ساحلی در سطح آسیا بود و خوشحالیم برگزاری اولین دوره به میزبانی کشورمان صورت گرفت و با قهرمانی که تیم ملی بدست آورد توانستیم مجدداً دل مردم ایران را شاد کنیم. درست است  ایران قهرمان آسیاست ولی تیم‌های قدرتمندی در آسیا حضور دارند که یکی از این تیم‌ها عمان است که سابقه حضور در جام‌جهانی را هم دارد و سرمربی آن مدرس مربیگری فوتبال ساحلی فیفاست. کادر فنی و بازیکنان برای بدست آوردن این قهرمانی تلاش زیادی کردند.

وی در پایان گفت: این موفقیت‌ها که در مدت یک‌سال فعالیت به دست آمده مرهون زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کلیه جامعه فوتبال ساحلی و برنامه‌ریزی مدون است و این پیروزی‌ها و میزبانی‌ها قطعا در رشد و توسعه همه جانبه فوتبال موثر خواهد بود و همه ما در فدراسیون مقید به کار با تمام وجود و در سلامت کامل هستیم و ضمن توجه به انتقادهای سازنده، به نقدهایی که هیچ‌گاه به فوتبال کشور کمکی نکرده و حتی مانع پیشرفت آن می‌شود، توجه نخواهیم کرد و بی‌شک هدف ما حضور قدرتمند در جام‌جهانی است و از هیچ‌گونه تلاشی برای فوتبال و تیم ملی فوتبال ساحلی دریغ نخواهم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز