خبرگزاری کار ایران

ایران میزبان جام بین‌قاره‌ای بدمینتون؛

هاشم‌پور: قهرمان جام حرفه‌ای‌ها را به فدراسیون جهانی می‌فرستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۹

دومین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز "جام حرفه‌ای‌ها" با حضور 10 نفر از قهرمانان این رشته ورزشی در 10 سال اخیر به صورت دوره‌ای از جمعه شروع شده و تا 22 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس انجمن بدمینتون فضای باز از شروع مسابقات جام حرفه‌ای‌ها و میزبانی احتمالی کشورمان در جام بین قاره‌ای خبر داد.

امیدعلی هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دومین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز "جام حرفه‌ای‌ها" با حضور 10 نفر از قهرمانان این رشته ورزشی در 10 سال اخیر به صورت دوره‌ای از جمعه شروع شده و تا 22 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روزهای جمعه هر هفته 3 دیدار انجام می‌شود و این مسابقات به دلیل اینکه در روز باید برگزار شود ایام ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود و بعد از این ماه دوباره آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس انجمن بدمینتون فضای باز افزود: قهرمان این مسابقات بعد از اتمام مشخص شده و به فدراسیون جهانی بدمینتون معرفی خواهد شد و پس از تایید این فدراسیون جواب درخواست میزبانی مسابقات جهانی را که ارسال کرده‌ایم دریافت خواهیم کرد و 2 نفر برتر هر قاره را به کشورمان آورده و میزبان مسابقات "جام بین قاره‌ای" خواهیم بود که برای اولین بار در تاریخ بدمینتون فضای باز برگزاری می‌شود و به نام کشورمان ثبت خواهد شد.

هاشم‌پور همچنین در پایان گفت: در خلال تعطیلی مسابقات جام حرفه‌ای‌ها در ماه مبارک رمضان در تاریخ 3 الی 18 مرداد مسابقات جام رمضان را برگزار می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز