خبرگزاری کار ایران

برگزاری نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ایوانکی

کد خبر : ۷۱۳۰۵

نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش ایوانکی در محل دفتر امام جمعه این بخش تشکیل شد.

ایلنا: امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ایوانکی در این جلسه تلاش، شجاعت و صبر را از لازمه‌های عملی شدن حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی خاطر نشان کرد و افزود: برای بومی کردن فرهنگ مصرف در جامعه باید از خودمان شروع کنیم و آگاهی مردم را از بعد دینی و پژوهشی ارتقا دهیم.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، حجت الاسلام کشمیر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حماسه اقتصادی، تحقق این موضوع را در گرو اطلاع رسانی تخصصی به عموم و بسیج همگانی تمام اقشار دانست.
مجتبی نورمحمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی گرمسار نیز در این جلسه با تقدیر از حضور اعضاء خواستار برنامه ریزی منسجم در جلسات شورا و اجرایی شدن مصوبات آن توسط کلیه اعضاء شد.
در ادامه افراد حاضر مواردی از جمله بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی، توجه به سبک زندگی اسلامی در باب حماسه اقتصادی و تلاش همگانی جهت حضور حداکثری در انتخابات و برگزاری کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی را در دانشگاهها، مدارس و تشکلات اجتماعی را در بحث حماسه سیاسی مورد اشاره و تاکید قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز