خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیات عامل صندوق توسعه برگزار شد

کد خبر : ۶۹۶۸۵

امکان سرمایه‎گذاری صندوق توسعه ملی در پروژه‎های اقتصادی مناسب و پر بازده در خارج از کشور، زمینه مناسبی برای شکوفایی بیش از پیش صندوق توسعه ملی فراهم می‎سازد.

مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فرزین، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، امروز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وخدمات صادقانه و ارزنده محمدرضا نظری در سمت عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی خاطر نشان کرد: صندوق توسعه ملی محصول 4 برنامه توسعه کشور بوده و بر اساس امیدها و آمال ملی در میهن اسلامی‎مان شکل گرفته است.

فرزین با اشاره به اینکه تعهد کاری، مسئولیت‌پذیری و دلسوزی از ویژگی‎های نظری در دوره فعالیت در صندوق توسعه ملی بوده و نقش مؤثری در شکل‌گیری صندوق داشته است، ابراز امیدواری کرد: روند پیشرفت و توسعه و رشد بیشتر بانک رفاه کارگران با انتخاب نظری به عنوان مدیر عامل این بانک فراهم شود.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به انتخاب شایسته علی موحدنژاد با تصویب هیات امناء صندوق و با حکم رییس جمهور به عنوان عضو هیات عامل جدید صندوق توسعه ملی خاطر نشان کرد: موحدنژاد سال‎های متمادی در حوزه معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین ریاست امور بانکی و اعتبارات صندوق توسعه ملی، مسئولیت داشته و صلاحیت‎های حرفه‎ای را توام با دانش تخصصی و کارآمدی دارا است.

سید محمد قاسم حسینی، قائم مقام صندوق توسعه ملی، نیز در این مراسم به اشاره به آنکه مهندس نظری کار را به صورت علمی و تجربی از سطوح کارشناسی تا رده‎های بالای مدیریتی نظیر عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی و ریاست هیات مدیره بانک رفاه کارگران به صورت سلسله مراتب پیموده است، خاطرنشان کرد: حضور نظری با سابقه درخشان در امور بانکی و سرمایه‎گذاری در بدو تأسیس صندوق توسعه ملی یک موهبت، فرصت و توفیق خدمت بود.

حسینی برای نظری در مسئولیت مدیریت عامل بانک رفاه کارگران و موحدنژاد به عنوان عضو جدید هیأت عامل صندوق توسعه ملی آرزوی موفقیت کرد.

نظری نیز در این مراسم تصریح کرد: کار برای رضای خدا و خدمت رسانی صادقانه در هر سنگری رمز پیشرفت، تعالی و تحول سازمانی محسوب می‎شود.

وی افزود: فلسفه شکل گیری صندوق‎های ثروت ملی، در پشتوانه سازی اقتصاد ملی و ایجاد سرمایه‎گذاری های ماندگار و زاینده بسیار حائز اهمیت است.

نظری افزود: امکان سرمایه‎گذاری صندوق توسعه ملی در پروژه‎های اقتصادی مناسب و پر بازده در خارج از کشور، زمینه مناسبی برای شکوفایی بیش از پیش صندوق توسعه ملی فراهم می‎سازد.

نظری با آروزی موفقیت برای موحدنژاد به عنوان عضو جدید هیأت عامل صندوق توسعه ملی که دارای تجربیات و سوابق ارزشمند در حوزه اقتصادی، مالی و بانکی است، ابراز امیدواری کرد با تشریک مساعی مجموعه همکاران خود در بانک رفاه کارگران بتواند گام‎های مؤثری در پیشبرد مأموریت‎های مهم بانک رفاه کارگران در خدمت رسانی روز آمد و شایسته با رعایت اصول کارآمدی، سرآمدی و مسئولیت پذیری اجتماعی بردارد.

موحدنژاد، عضو جدید هیأت عامل صندوق توسعه ملی نیز ضمن ابراز تشکر از حسن اعتماد هیات امناء صندوق، ابراز امیدواری کرد که بتواند جانشین شایسته‌ای در جهت پیشبرد خدمات مؤثر و کارنامه مناسب مهندس نظری باشد و در جهت تعالی و توسعه صندوق توسعه ملی فعالیت نماید.

در پایان مراسم، با اهداء لوح تقدیر از سوی دکتر فرزین از خدمات صادقانه مهندس نظری تقدیر و تشکر شد و حکم مهندس موحدنژاد به عنوان عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی قرائت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز