خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با ایلنا:

سهمیه حج عمره را هدفمند کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۳

با توجه به اینکه سهمیه حج عمره را هدفمند کرده‌ایم، سهمیه حج عمره نهادها و ارگان‌ها را قطع كرده‌ایم، ولی سهمیه خانواده‌های معظم شهداء، مدال آوران طلا و کسانی که برای مملکت ما افتخار آفریدند، سرجای خودش است.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه سهمیه حج عمره را هدفمند کرده‌ایم، سهمیه حج عمره نهادها و ارگانها را قطع كرده‌ایم. ولی سهمیه خانواده‌های معظم شهداء، مدال‌آوران طلا و کسانی که برای مملکت ما افتخار آفریدند، سرجای خودش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از كاشان،حجت الاسلام سید احمد موسوی با اعلام این مطلب، با بیان اینکه در هدفمندی سهمیه‌های حج عمره، بحث صرفه جویی مطزح نیست. گفت: به همان اندازه که سهمیه‌های عمره ارگان‌ها و نهادهای دولتی را قطع کرده‌ایم راه را برای حضور هرچه بیشتر مردم باز کرده‌ایم.

وی از کاهش یک هزار نفر درحج تمتع سال‌جاری خبرداد و گفت: اگر سرشکن کنیم در این ارتباط از هر زائر بیش از 650 هزار تومان کسر شده و حج تمتع امسال حداقل 9 و حداکثر 12 و نیم میلیون تومان است که میانگین آن هزار ضرب در 10 میلیون تومان پولی است که باید از پول زوار گرفته می‌شد ولی امسال گرفته نخواهد شد.

موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان که با توجه به اینکه تاکنون صدا وسیما از سهمیه حج تمتع و عمره بهره‌مند شده، ولی از ابتدا تاکنون هیچ گونه سهمیه‌ای در حج عمره و تمتع به خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌های کشوری، استانی و شهرستانی که بیشترین بار اطلاع رسانی کشور را به عهده دارند، اختصاص داده نشده است، گفت: در ارتباط با عمره، کلیه سهمیه‌های صدا و سیما قطع شده و سهمیه تمتع این رسانه در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز