خبرگزاری کار ایران

مسابقه عکاسی قریه من، روستای من برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۹۶۵۳

فرهنگسرای بهمن در نظر دارد به مناسبت فصل بهار مسابقه‌ای از مجموعه تصاویر ارسالی علاقمندان به هنر عکاسی در این مجموعه برگزار کند.

ایلنا: فراخوان مسابقه عکاسی قریه من، روستای من منتشر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، باتوجه به پشت سر گذاشتن سفر‌های نوروزی شهروندان به نقاط مختلف ایران زمین و ثبت عکس‌های زیبای طبیعت این مرز و بوم در فصل دل انگیز بهار، علاقه مندان می‌توانند مجموعه آثار خود را که با دوربین‌های دیجیتال، آنالوگ و یا تلفن همراه با موضوعات؛ زیبایی‌های خالق یکتا، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان در نقاط مختلف کشور و زندگی در روستا را در ابعاد ٣٠×۴٠ بصورت رنگی یا سیاه و سفید در قالب لوح فشرده به گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن تحویل و یا از طریق ایمیل به نشانی galeri_bahman@yahoo. com ارسال نمایند.
حضور در این مسابقه برای همه اقشار آزاد بوده و برای نفرات بر‌تر جوایزی از سوی برگزارکنندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ ٣٠ اردیبهشت می‌باشد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٣١٢١٨٠ تماس حاصل نمایند.
آثار ارسالی برگزیده در صورت موافقت صاحب اثر چاپ شده و در نمایشگاهی که از تاریخ یک الی ٢٠ خرداد در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز