خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد

سه طرح ورزشی در بروجرد آماده بهره بردای شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۰

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد، گفت: در حال حاضر سه طرح ورزشی در این شهرستان آماده بهره برداری است.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد، گفت: در حال حاضر سه طرح ورزشی در این شهرستان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد،ترابی افزود: این طرح‌ها شامل سالن سقف كوتاه روستای چهاربره و سالن سقف كوتاه و چمن مصنوعی مجموعه ولایت می باشد كه آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

وی اضافه كرد: برای ساخت و بهره برداری از این طرحها بیش از 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی سالن های ورزشی زورخانه و ژیمناستیك در مجموعه ولایت نیز از دیگر طرح‌ها است كه امیدواریم در سال 92 بتوانیم با اختصاص بودجه تكمیل و مورد استفاده قرار گیرند.

محمودترابی افزود: تكمیل و تجهیز پروژه هتل ورزش بروجرد نیز با پیگیری مسوولان شهرستان دوباره فعال شده كه در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال 92 تكمیل و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بالغ بر 470 میلیون تومان عنوان كرد.

وی پروژه عمرانی احداث استادیوم 15000 نفری در محل مجموعه ورزشی ولایت را مهمترین طرح ورزشی عنوان كرد و گفت: این طرح نیز امسال فعال بوده و عملیات فنداسیون آن در حال اجرا است.

وی تكمیل و تجهیز سالن ملی بوكس زنده یاد درویش نورایی، احداث زمین‌های فوتسال روستای قره سو و چگنی را از دیگر پروژه های ورزشی فعال در بروجرد عنوان كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز