خبرگزاری کار ایران

گمرک بخشنامه کرد؛

معافیت 4 کالای وارداتی دولتی از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۷

در پی درخواست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای معافیت كالاهای وارداتی شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران (برنج، روغن خام،شكرخام و گندم) از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز، بخشنامه ای را به کل گمرکات کشور ابلاغ کرد.

گمرک ایران در بخشنامه ای معافیت 4 کالای وارداتی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران (برنج، روغن خام،،شكرخام و گندم) از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز را به کل گمرکات کشور ابلاغ کرد.
به گزارش ایلنا، گمرک ایران در پی درخواست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای معافیت كالاهای وارداتی شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران (برنج، روغن خام،شكرخام و گندم) از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز، بخشنامه ای را به کل گمرکات کشور ابلاغ کرد.

این اقدام گمرک در پی نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به گمرک در راستای تنظیم بازار کشور با توجه به اینکه کلیه کالاهای وارداتی شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان تکالیف دولتی محسوب می شود، صورت گرفته و درخواست شده بود که کالاهای مشمول تکالیف دولتی شرکت مذکور (برنج، روغن خام،شكرخام و گندم) از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز معاف شوند و نسبت به تسریع در ترخیص اقلام مذکور اقدام شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز