خبرگزاری کار ایران

خبرنامه خانه­‌ی هنرمندان ایران منتشر شد

کد خبر : ۶۹۵۹۴

پنجمین خبرنامه خانه­‌ی هنرمندان ایران؛ ویژه روز هنر انقلاب اسلامی، همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران منتشر و در دسترس علاقه‌­مندان قرار گرفت.

ایلنا: پنجمین خبرنامه خانه­‌ی هنرمندان ایران منتشر و در دسترس علاقه‌­مندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه هنرمندان، در این شماره مطالبی چون: گزارش عملکرد خانه­ی هنرمندان ایران و تماشاخانه­ی ایران­شهر در سال ۹۱، این همه نیست؛ گزارشی از یادواره هنرمندان در گذشته سال ۹۱، گزارشی از مراسم نکوداشت زنده یاد محمود عبادیان، گزارش­هایی از مراسم رونمایی از کتاب گویای «یک عاشقانه آرام»، بررسی هنر مفرغینه­های لرستان، جشن تصویر سال، هفته طراحان گرافیک و نشست ادبیات تطبیقی و ترجمه‌شناسی، گفت­وگویی با «خاچیک خاچر» نویسنده ارمنی، آشنایی با اسلاومیر مروژک، گفت­وگویی با محمد حاتمی کارگردان نمایش «سه گانه اورنگ»، پرونده­ای برای سید شهیدان اهل قلم «سید مرتضی آوینی»، گذری بر آمار فروش سالن­های سینما در نوروز ۹۲، گزارشی از نشست­های پژوهشی بررسی سینما و تئا‌تر در سال­های پس از انقلاب و... آمده است.

این خبرنامه تمام رنگی در ۷۲ صفحه و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر و در خانه­ی هنرمندان ایران، تماشاخانه­ی ایران­شهر و نمایشگاه کتاب (غرفه خانه) در دسترس علاقه­مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز