خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره مسابقات ملی سرامیک با معرفی برترین‌ها پایان یافت

کد خبر : ۶۹۵۷۲

این دوره از مسابقات با شرکت 35 تیم با حضور 200 دانشجو از 25 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور برگزار شد.

ایلنا: چهارمین دوره مسابقات ملی سرامیک با معرفی تیم‌ها و نفرات بر‌تر در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، این دوره از مسابقات با شرکت ۳۵ تیم با حضور ۲۰۰ دانشجو از ۲۵ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور برگزار شد.
دبیر چهارمین دوره مسابقات ملی سرامیک ایران گفت: در پایان این مسابقات گروه آذر سرام از دانشگاه تبریز مقام نخست را کسب کرد.

مهدی قاسمی کاکرودی، افزود: گروه آزاد طوس سرام از دانشگاه آزاد، واحد مشهد و گروه چینندگان از پژوهشگاه مواد و انرژی کرج نیز عناوین دوم و سوم این دوره مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه این مسابقه همچنین از عباس کیان‌وش، استاد گروه آموزشی مهندسی مواد دانشکده فنی مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز به سپاس خدمات وی در این عرصه قدردانی شد.
قاسمی کاکرودی تصریح کرد: تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه از طریق طرح مسائل و مشکلات صنعت در دانشگاه، آشنایی دانشجویان با روندهای ساخت و بررسی عوامل موثر در موضوع مسابقه براساس سرفصل ارائه شده در دانشگاه‌ها، به‌کارگیری عملی اصول علمی مهندسی سرامیک در ساخت، پخت و آزمون، باز تعریف مسأله در قالب مسائل کوچک‌تر، تمرین کارگروهی، ارتقاء کیفی توان مهندسی دانشجویان، ایجاد رقابت مثبت و درگیر كردن کلیه مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و دانشجویان و محققان با استعداد وحضور دانشجویان مهندسی سرامیک در کنار هم و تبادل نظرات و پیشنهادات برای گسترش علم مواد در کشور از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.

بر پایه این گزارش در مراسم اختتامیه این مسابقات از داوران شرکت کننده نیز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز