خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین:

دومین مرحله تمرینات بانوان ملی‌پوش آغاز می‌شود

کد خبر : ۶۹۵۰۹

تمرینات بانوان ملی‌پوش از 18 تا 25 اردیبهشت‌ماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از برگزاری دومین مرحله تمرینات تیم ملی بانوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلی توکلی درخصوص ورزشکاران مدعو به تمرینات گفت: برای دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان از 16 ورزشکار از استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، کرمان، اصفهان، آذربایجان‌ غربی، گیلان و همدان دعوت به عمل آمده که در پایان این اردو، دو نفر از آنها حذف شده و اردوی سوم با 14 نفر برگزار می‌شود. این تعداد تا یک اردو مانده به آخر ثابت مانده و با حذف 2 نفر دیگر، ترکیب اصلی و 12 نفره تیم برای مسابقات والیبال نشسته بانوان آسیا و اقیانوسیه آماده می‌شوند.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از بررسی عملکرد ورزشکاران در هر دوره از تمرینات خبر داد و افزود: در پایان تمرینات هر دوره برای هر ورزشکار بر اساس عملکرد و آمادگی جسمانی وی کارنامه ارزیابی صادر شده و مورد مشاوره فنی قرار می‌گیرد. این کارنامه با بیان نقاط ضعف و قوت هر فرد، این امکان را فراهم می‌کند تا در فواصل بین برگزاری اردوها، ورزشکاران بتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند.

در دومین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان(بزرگسالان) نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی، زهرا گل(خراسان رضوی)، سکینه کشوری، اشرف شجاعی(لرستان)، زهرا عبدی، سمیه کاظمی(زنجان)، زهرا دانایی، فریده شیری(گلستان)، عشرت کردستانی، رضوان میرزایی(کرمان)، زینب ملکی(اصفهان)، پری مردمیدان(آذربایجان‌غربی)، مهری فلاحی(گیلان)، زهرا نجاتی عارف(همدان) دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر فریبا سلیمانی(سرمربی) و مریم ایرانمنش(مربی) پیگیری می‌کنند. شیوا آزاد فدا به عنوان مشاور فنی و فاطمه آقامیری به عنوان سرپرست، در کنار تیم خواهند بود.

تمرینات بانوان ملی پوش از 18 تا 25 اردیبهشت‌ماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز