خبرگزاری کار ایران

توسعه ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی کاشان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۸

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از بهره‌برداری از خودروی حامل بالابر 5/26 متری اطفائیه و نجات در ناوگان این سازمان خبر داد.

کاشان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از بهره برداری از خودروی حامل بالابر 5/26 متری اطفائیه و نجات در ناوگان این سازمان خبر داد.

« محمد مسعود چایچی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌ءهای این سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید همراه با امكانات و تجهیزات مربوطه امری ضروری و اجتناب ناپذیربوده و در این زمینه تجهیز ناوگان خودرویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: با گسترش شهر و شهرنشینی، بالاخص ساخت ساختمان‌های چند مرتبه، شاهد افزایش آمار حوادث و سوانح هستیم، به همین دلیل در پنج ساله اخیر در زمینه به‌کارگیری تجهیزات جدید و به روز و خودروهای عملیاتی اقدامات موثر ی صورت گرفته كه به‌كارگیری خودروهای جدید، بخشی از این اقدامات است.

مدیرعامل این سازمان همچنین اضافه کرد: به منظور تقویت ناوگان اطفاء حریق و نجات، خودروی بالابر هیدرولیکی مذکور با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان و نیز کمک‌های شهرداری محترم تهیه و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

چایچی افزود: از اصلی‌ترین کاربری‌های بالابرفوق الذکر میتوان به: 1- دسترسی آتش نشانان به ارتفاع 2- نجات در ارتفاع در زمینه کمک رسانی به مصدومین و مجروحین ناشی از حریق ها و حوادث و انتقال آنان 3- اطفاء در ارتفاع که با توجه به دارا بودن این خودرو به تجهیزات تخصصی اطفاء حریق در داخل سبد موجود در انتهای بازوی بالا رونده، عملیات اطفاء حریق نیز صورت می پذیرد.

وی گفت: بهترین کارآیی بالابرها در اطفاء حریق ساختمان‌های مرتفع و همچنین آتش‌سوزی‌هایی است که از لحاظ وسعت و بزرگی در دسته حریق‌های عظیم جای می‌گیرند.از نمونه این نوع حریق‌ها میتوان از آتش سوزی پالایشگاه‌ها،ساختمان‌های چند مرتبه، سوله های بزرگ و... نام برد.)

مدیر عامل سازمان در پایان گفت:با توجه به پتانسیل خطر پذیری در منطقه کاشان و ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدیدآتش نشانی و تامین امکانات و تجهیزات به روز و مورد نیاز، امری حیاتی است که امیدوریم با مساعدت هر چه بیشتر مسئولین محترم شهر و استان نیازهای این سازمان در حد لازم تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز