خبرگزاری کار ایران

اشکانی: آنها مرخصی گرفته‌اند؛

غیبت سوریان و نوروزی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۳

حمید سوریان و امید نوروزی بنا به رایزنی و مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون کشتی و تیم ملی کشتی فرنگی داشتند گویا قرار شده در این برهه به اردوی تیم ملی ملحق نشوند اما در آینده به جمع ما اضافه خواهند شد.

امید نوروزی و حمید سوریان دو ملی پوش المپیکی کشتی فرنگی در اردوی تیم ملی حضور نیافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که چند روز پیش کادر فنی تیم ملی فرنگی برای اولین بار نام ملی‌پوشان فرنگی این رشته را در لیست تیم ملی قرار دادند قرار بود از دهم اردیبهشت ماه این نفرات خود را در خانه کشتی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند اما امید نوروزی و حمید سوریان به جمع ملی پوشان حاضر در اردو ملحق نشدند.

علی اشکانی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی خود را آماده حضور در مسابقات جام یادگار امام (ره) آماده می کند و از این رو بنا به صلاحدید گروه مشاوران فدراسیون کشتی تشخیص داده شد که از ملی پوشان المپیکی هم به اردوی تیم ملی دعوت شود.

وی افزود: آنطور که من می دانم حمید سوریان و امید نوروزی بنا به رایزنی و مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون کشتی و تیم ملی کشتی فرنگی داشتند گویا قرار شده در این برهه به اردوی تیم ملی ملحق نشوند اما در آینده به جمع ما اضافه خواهند شد.

اشکانی با اشاره به اینکه علیرضا رضایی و سعید عبدولی هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هستند گفت: خوشبختانه برخلاف تخلف ما این دو کشتی گیر از بعد از المپیک تمرینات بدنی خود را پیگیری کرده بودند و از آمادگی نسبی خوبی برخوردار هستند البته با توجه به تغییر قوانین کشتی این کشتی گیران باید قدری استراتژی مبارزه ای و تاکتیک ها مبارزه خود را تغییر دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حمید سوریان با توجه به کاندیداتوری اش در انتخابات شورای شهر قولی مبنی بر بازگشت به اردوی تیم ملی داده گفت: من چندان در جریان جزییات مذاکرات او و کادر فنی تیم ملی نبودم اما تا آنجا که مطلع هستم سوریان تنها این اردو را مرخصی گرفته و قرار است در اردوهای آینده به تیم ملی اضافه شود.

اشکانی در رابطه با شرایط امیر علی اکبری هم برای حضور در تیم ملی اظهار کرد: این کشتی گیر هنوز در کشور آذربایجان است و به خاطر اینکه قراردادی با این کشور بسته بود در حال انجام امورش برای بازگشت به ایران است و فکر می کنم او نیز از اردوی بعد به ما ملحق خواهد شد.

وی در پایان گفت: کشتی فرنگی راه بسیار سختی در پیش دارد. کشتی گیران ما 8 سال طول کشید تا روش و استراتژی مبارزه را به خوبی یاد گرفتند اما تغییر قوانین شرایط را دوباره عوض کرده و ما باید هر چه سریعتر به علم قوانین جدید مسلح کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز