خبرگزاری کار ایران

مستندساز آمریکایی در کاشان

رسانه‌های غربی برای جوانان ایرانی دلسوری نمی‌كنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۳۸

یک مستند ساز آمریکایی گفت: در حالی که شهروندان اروپایی و آمریکایی در رنج هستند، اما رسانه هایشان، فیلم‌های هالیوودی و عاشقانه پخش می‌کنند.

ایلنا: یک مستند ساز آمریکایی گفت: در حالی که شهروندان اروپایی و آمریکایی در رنج هستند، اما رسانه‌هایشان، فیلم‌های هالیوودی و عاشقانه پخش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «ملانی فرانکلین» در همایش فرهنگیان و دانش آموزان کاشان در سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی ابن سینای این شهر افزود: رسانه‌های غربی برای جوانان ایران دلسوزی نمی‌کنند، وقتی برنامه‌ای می‌سازند، هدف اصلی آن‌ها، نقشه‌های دولت‌های غربی و آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: وقتی الگوی یک جوان، یک خواننده یا یک بازیگر باشد یا الگوی او، زندگی غربی رایج در فیلم‌ها است، احساس ضعف می‌کند و دیگر خود را باور ندارد.

وی با اشاره به برخی سریال‌های خارجی تصریح کرد: فیلم و سریال‌های هالیوودی، در قسمت‌های اول، مشکلی اخلاقی ندارند و شاید آموزنده هم باشند اما وقتی مخاطب خود را جذب کرد، پیام‌های خود را منتقل می‌کنند و ذهن بیننده را مشغول کرده و به هدف نهایی خود می‌رسند.

این تحلیلگر رسانه افزود: وقتی ذهن وابسته و مشغول به موضوعی شد، دیگر نیازی به تحقیق نمی‌بیند و بدون تامل و اندیشه، مطلب را دنبال کرده و می‌پذیرد و حتی از آن دفاع می‌کند و خطر از اینجا شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: در غرب، بیکاری هست، مشکلات اقتصادی و اخلاقی بیداد می‌کند، شهروندان غربی، از انواع مشکلات در رنج هستند اما رسانه‌های غربی، توجهی به آن نمی‌کنند تا دیگران از آن خبری نداشته باشند و ابهت پوشالی آن‌ها نشکند.

وی بااشاره به چاپ و توزیع کتاب «اسلام بدون حجاب» تصریح کرد: زنان و مردان مسلمانان با رعایت حجاب، ارزش خود را حفظ می‌کنند تا دیگران بدانند که آن‌ها بازیچه نمی‌شوند و دشمنان بشریت از این منزلت و ارزشمندی می‌ترسند.

وی با طرح این سوال که چرا دنیای استکبار، «اسلام بدون حجاب را در کشورهای اسلامی تبلیغ می‌کند»، تاکید کرد: چرا نمی‌گویند اسلام بدون نماز یا اسلام بدون روزه، زیرا حجاب، اسلحه سیاسی مسلمانان است و سلطه گران از این حجاب سیاسی می‌ترسند و اهمیت آن را برای سالم نگه داشتن و پیشرفت جامعه اسلامی می‌دانند.

وی خطاب به شرکت کنندگان گفت: وقتی کسی مخصوصا زنان و بانوان ارزش خود را بدانند، بقیه نیز متوجه می‌شوند که باید منزلت او را رعایت کنند و فرصت طلبان نمی‌توانند از او سوء استفاده کنند.

وی افزود: خوشا به حال شما که شیعه هستید و از اول با رفتار و سیرت حضرت علی و زهرا سلام اله علیهم، تربیت شده‌اید و این الگوهای ارزشمند را برای زندگی آگاهانه و عالمانه در اختیار دارید.

وی بااشاره به نوع حجاب برخی زنان و دختران ایرانی اظهار داشت: جای تاسف است که دختران شیعه در جمهوری اسلامی ایران، که با نام حضرت زهرا سلام اله علی‌ها بزرگ شده‌اند، قدر و منزلت خود را نمی‌دانند.

وی تاکید کرد: بسیاری از دختران ما به ویژه تحصیلکرده‌ها، اطلاعات درستی از آموزه‌های دینی ندارند در حالی که اگر دین را بشناسند، بیش از این قدر خود را می‌دانند و به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.

به گفته وی، برنامه هسته‌ای بهانه است تا نابودی جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنند، با تهاجم نظامی نتوانستند، حالا جنگ فرهنگی و شستشوی مغز‌ها را در قالب فیلم و بازی در دستور کار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز