خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۹۰ میلیون تومانی رامهرمزی‌ها در بازسازی ایوان حرم امام علی (ع)

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۲

طی یک برنامه ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده برای اهدای خشت طلا نیز تعداد ۵۰ نفر به‌منظور دریافت وام به مبلغ هر نفر یک میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند تا مبالغ مذکور به این موضوع اختصاص یابد و به هر فردی که مبلغ یک میلیون تومان پرداخت کند یک فقره سند افتخار و تربت عتبات عالیات طی مراسمی اهدا خواهد شد.

ایلنا: مردم رامهرمز استان خوزستان با اهدای ۹۰ میلیون تومان به ستاد عتبات عالیات شهرستان، در بازسازی ایوان حضرت علی (ع) در نجف اشرف مشارکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسین کازرونی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات رامهرمز از جمع‌آوری ۲۰۰ گرم طلا و ۹۰ میلیون تومان وجه نقد توسط مردم این شهرستان به ستاد عتبات عالیات خبر داد.

کازرونی در ادامه با اشاره به طرح ابداعی دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اظهار کرد: طی یک برنامه ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده برای اهدای خشت طلا نیز تعداد ۵۰ نفر به‌منظور دریافت وام به مبلغ هر نفر یک میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند تا مبالغ مذکور به این موضوع اختصاص یابد و به هر فردی که مبلغ یک میلیون تومان پرداخت کند یک فقره سند افتخار و تربت عتبات عالیات طی مراسمی اهدا خواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات رامهرمز در پایان افزود: افرادی که بالای ۵ میلیون تومان هدیه به این ستاد اهدا کرده‌اند نیز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تقدیر می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز