خبرگزاری کار ایران

قدیانی گزیده‌هایی از ادب پارسی را منتشر می‌كند

کد خبر : ۶۹۳۹۳

مجموعه کتاب‌های «گزیده ادب پارسی» ازجمله کتاب‌هایی هستند که نشر قدیانی در حوزه زبان و ادب فارسی منتشر خواهد کرد.

ایلنا: مجموعه کتاب‌های «گزیده ادب پارسی» در حوزه زبان و ادب فارسی منتشر می‌شوند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، دراین مجموعه کتاب‌ها مخاطب با گزیده‌ای از آثار بزرگان زبان و ادبیات فارسی از ابتدای تاریخ ادبیات ایران زمین تا به امروز روبرو می‌شود. مجموعه کتاب‌هایی که در هر یک از آن‌ها به یکی از شاهکارهای زبان و ادب فارسی پرداخته شده است.
ازجمله کتاب‌هایی که این موسسه فرهنگی از مجموعه «گزیده ادب پارسی» وارد بازارنشرخواهد کرد می‌توان به «دیوان حافظ» به کوشش سیدعلی‌محمد رفیعی، «ترانه‌های فایز»، «لیلی و مجنون»، «هفت شهر عشق»،
«ترانه‌های بابا طاهر»، «۵ قصه از شاهنامه» با تلاش حسین فتاحی و «رباعیات، قطعات، غزلیات و قصاید سعدی» به کوشش شیخ بهاء الدین اسکندری اشاره کرد.
البته در سال‌های گذشته تمام عنوان‌های این مجموعه کتاب‌ها در قطع پالتویی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. هم اکنون نیز این موسسه در نظر دارد این عناوین را در قطع رقعی منتشر کند.
به غیر از کتاب «رباعیات، قطعات، غزلیات و قصاید سعدی» که در چهار جلد منتشر خواهد شد؛ باقی کتاب‌ها در قالب یک جلد کتاب منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
پیش از این نیز کتاب‌هایی همچون «۵۸ قصه گزیده از هزار و یک شب»، «دیوان پروین اعتصامی»، «کلیله و دمنه»،
«حکایت‌های دهخدا»، «گزیده شعرهای اقبال لاهوری» و... از این مجموعه در قطع رقعی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان به عرصه ادبیات قرار گرفته است.
از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری، انتشارات قدیانی با ۲ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف در سالن ۲۴ کودک و نوجوان بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز