خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

۹۰۰ هزار مازنی، پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۳

۳۸۰ پزشک عمومی، ۳۵۰ پزشک متخصص، بیش از ۲۷۰ داروخانه و ۷۰ آزمایشگاه و مرکز پرتودرمانی برای حضور دربرنامه پزشک خانواده با سازمانهای بیمه گر قرارداد بستند.

ایلنا-ساری: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع کارکنان آزمایشگاه استان گفت: تاکنون ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفری تحت پوشش این دانشگاه، پزشک خانواده خود را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدرضا میرزایی، با بیان اینکه ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی در ۸ استان کشور دستور اجرای برنامه پزشک خانواده را دارند، گفت: اجرای این برنامه ملی و فراهم آوردن زیرساختهای آن به سایر استان‌ها نیز ابلاغ شد.

وی، با اشاره به اینکه برنامه پزشک خانواده در مازندران از اول اردیبهشت ماه به صورت جدی درحال اجراست، افزود: این استان در سال گذشته زیرساختهای مورد نیاز اجرای برنامه پزشک خانواده را فراهم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تعامل و مشارکت مردم، بیمه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی را در اجرای این برنامه ملی موثر دانست و تصریح کرد: ۳۸۰ پزشک عمومی، ۳۵۰ پزشک متخصص، بیش از ۲۷۰ داروخانه و ۷۰ آزمایشگاه و مرکز پرتودرمانی برای حضور دربرنامه پزشک خانواده با سازمانهای بیمه گر قرارداد بستند.

میرزایی، پزشک عمومی را پایه و اساس این برنامه دانست و تصریح کرد: جایگاه پزشک خانواده در سطح جامعه باید شناسانده شود.
وی، با اشاره به اینکه سازمان‌های بیمه گر نیز در حال پرداخت پزشکان طرف قراردارد با برنامه پزشک خانواده هستند، افزود: دولت نیز ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای مطلوب این طرح در کشور پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز