خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های روز جهانی کودک؛

کشتی گیران فرنگی کار نوجوان مازندرانی درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۵

این رقابت‌ها با شرکت 146 کشتی گیر از 28استان در 9 دور و با انجام 276 کشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.

ایلنا: دبیر هیات کشتی مازندران گفت: کشتی‌گیران فرنگی کار نوجوان مازندرانی در رقابت‌های روز جهانی کودک که حکم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان را داشت، درخششی خیره کننده داشتند و به عناوین ارزشمندی دست یافتند.
به گزارش ایلنا از ساری،غلام نوری‌زاده اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت 146 کشتی گیر از 28استان در 9 دور و با انجام 276 کشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
وی بیان داشت: این مسابقات، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود و فینالیست‌ها طبق جدول مسابقات انتخابی سه دور با یکدیگر مسابقه دادند که پیروز دو کشتی برنده مسابقه اعلام شد.
دبیر هیات کشتی مازندران افزود: در وزن 46 کیلوگرم، محمدرضا آقانیا ودر وزن 100 کیلوگرم امیرحسین حسینی عناوین اول را برای مازندران کسب کردند.
نوری زاده ادامه: همچنین در وزن 54 کیلوگرم مرتضی میرزاپور، در وزن58 کیلوگرم، نبی اله کریمی و در وزن 76 کیلوگرم، میلاد محمدی دوم شدند.
وی گفت: سامان رضوانی پور در وزن 63 کیلوگرم و علی سلطانی در وزن 69کیلوگرم، به حضور در رتبه سوم این رقابت ها قناعت کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز