خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبرداد

افزایش 50 درصدی جوایز دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور درکاشان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۴

به نفرات اول تا سوم دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در کاشان به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و 5 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه افراد برنده ازامتیازات ویژه برای عضویت در بنیاد ملی رایانه ای وحضور به مقاطع بالاترتحصیلی نیز پیش‌بینی شده است.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: به نفرات اول تا سوم دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور درکاشان به ترتیب ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت. ضمن اینکه افراد برنده از امتیازات ویژه برای عضویت در بنیاد ملی رایانه‌ای و حضور به مقاطع بالا‌تر تحصیلی نیز پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در کاشان، دیاری بعد از ظهر یک شنبه،پازدهم اردیبهشت، در نشست خبری که درسالن کنفرانس این دانشگاه برگزارشده بود، از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی رایانه‌ای کشور با ۳۰ تیم ۵ نفره از دانشگاه‌های سراسر کشور از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری، در دانشگاه آزاداسلامی کاشان خبرداد.

وی اظهار داشت: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از دانشگاهای دولتی، آزاد، علمی کاربردی، صنعتی شریف، تهران، آزاد اسلامی واحد خراسان و کاشان در قالب ۳۰ تیم ۵ نفره به مدت ۴۸ ساعت و در سطح بالا به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات علاوه بر نظارت کمیته داوری، دانشگاه‌های مختلف، سازمان ملی رایانه‌ای کشور، انجمن بازی سازی رایانه‌ای و شرکت‌های خصوصی نیز نظارت بر فرآیند کل این دوره از مسابقات را به عهده خواهند داشت. گفت: حضور لیگ آزاد با ارائه بازی‌سازی حرفه‌ای مهم‌ترین تفاوت عمده این دور از مسابقات با دوره اول مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای در دانشگاه آزاداسلامی کاشان است.

دیاری از حمایت مالی، معنوی و فکری سازمان ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور همانند دوره قبل در این دور از مسابقات خبرداد و گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر حمایت سازمان ملی رایانه‌ای کشور، معاون پژوهشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز با حضور معنوی و ساختاری حضوری فعال خواهد داشت.

وی از افزایش ۵۰ درصدی جوایز دومین دوره مسابقات ملی رایانه‌ای کشور نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه افراد برنده از امتیازات ویژه برای عضویت در بنیاد ملی بازی سازی رایانه‌ای و حضور به مقاطع بالا‌تر تحصیلی نیز پیش بینی شده است.

وی همچنین از تقاضای تاسیس دبیرخانه دائمی مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای در دانشگاه آزاداسلامی کاشان خبرداد و گفت: سال گذشته این مسابقات در قالب dgc برگزارشد ولی امسال با تغییر نام دادن ایران gdc ثبت شده است.

دیاری با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه دومین مسابقات بازی سازی رایانه‌ای صبح سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در تالار غیاث‌الدین جمشید کاشانی با حضور مسئولین کشوری و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز در نوزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور فرشاد معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاداسلامی کشور و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزارخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی کاشان از برگزاری ۲۵ جلسه جهت هرچه با شکوه‌تر و بهتر برگزارشدن این دوره از مسابقات طی سال گذشته تاکنون خبرداد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با همکاری بنیاد ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین و سالم‌ترین مسابقات در این دوره برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز