خبرگزاری کار ایران

سمینار فرش ایرانی در آفریقای جنوبی برگزار شد

asdasd

مركز ملی فرشایران در این سمینار اعلام كرد كه از تجار و بازرگانان فرش ایرانی در كشورهای مختلف به خصوص آفریقای جنوبی حمایت می كند.

سمینار یك روزه فرش ایرانی در آفریقای جنوبی،‌ روز دوشنبه با حضور كارشناسان و تاجران فرش ایران در آفریقای جنوبی و نمایندگان و مسولان مختلف فرش ایران در منطقه "سانتون" ژوهانسبورگ برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مركز ملی فرش ایران، مجتبی فیض اللهی، معاون امور بازاریابی مركز ملی فرش ایران درباره سمینار یك روزه فرش ایران در آفریقای جنوبی تصریح كرد: مركز ملی فرشایران در این سمینار اعلام كرد كه از تجار و بازرگانان فرش ایرانی در كشورهای مختلف به خصوص آفریقای جنوبی حمایت می كند. ‌
فیض اللهی بازارهای جدید فرش ایران را برزیل،‌چین و آفریقای جنوبی دانست و اضافه كرد: از آنجایی كه اقتصاد آفریقای جنوبی در كشورهای آفریقایی در حال رشد است بنابراین می تواند بازار خوبی برای فرش دستباف ایران باشد به همین منظور به دنبال تشكیل انجمن دوستی ایران و آفریقای جنوبی در زمینه صادرات فرش هستیم.
وی گفت: در راستای همین امر نمایشگاه دایمی، فصلی، اعزام هیات های تجاری و برنامه های متنوع و مدرن بازرایابی و تبلیغات در این كشور انجام خواهد شد.
فیض اللهی همچنین گفت: مركز ملی فرش ایران از حضور تاجران فرش اصیل ایرانی در آفریقای جنوبی در نمایشگاه بزرگ فرش كه دراوایل مهرماه در تهران برگزار می شود حمایت خواهد كرد.
در ادامه این سمینار، سید عباس كسایی فر، رییس اتحادیه فرش تهران، فرش ایران را دارای جایگاهی والا دانست و گفت: اكنون افراد مرتبط با عرصه فرش باید به تغییر سلیقه مشتری در عصر حاضر اهمیت بیشتری بدهند.
كسایی فر افزود: تاجران فرش در خارج از كشور باید به رقابت سالم بپردازند همچنین با ارایه راهكار به دست اندركاران داخلی فرش می توانند موجبات توسعه صادرات این كالای نفیس را فراهم كند.
پس از آن كارشناسان حوزه فرش در این سمینار متفق القول بر سحر و جادوی فرش ایرانی نظر دادند و همگی این كالای آمیخته با هنر،‌صنعت،‌فرهنگ و تاریخ ایران را سرآمد فرش های جهان خواندند و به قدمت بی نظیر آن مهر صحه نهادند.
كارشناسان حاضر در این سمینار فرش ایرانی را حاكم بر فرش های جهان خواندند و یادآور شدند كه این امپراتوری نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. آنها تذكر دادند كه نسل جدید با این هنر – صنعت نامانوس هستند بنابراین با معرفی صحیح و دقیق فرش باید رابطه قلبی نسل های گذشته با فرش را به نسل كنونی هم منتقل كرد. این افراد آگاه در زمینه تجارت فرش به ضرورت تلاش همه جانبه برای حضور فرش ایرانی در بازارهای جهانی و تبلیغات مدرن برای درخشش این كالا اشاره كردند.
در پایان خاطرنشان می سازد كه سمینار یك روزه فرش ایران با هدف معرفی و گسترش بازار فرش ایرانی در آفریقای جنوبی برگزار شد. یادآور می شود هیات تجاری و بازاریابی فرش ایران تا دوم شهریور ماه در آفریقای جنوبی حضور خواهد داشت بنابراین اخبار تكمیلی ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز