خبرگزاری کار ایران

پس از سال ها انتظار؛

پروژه انتقال کارخانه کوکا از مشهد کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۲

تصمیم قطعی برای طرح جایگزین گرفته نشده است ولی قطعا یک کاربری و منظر عمومی خواهد داشت چراکه در گذشته از این مکان استفاده تفریحی هم می‌شده است.

ایلنا: شهردار مشهد با اشاره به آغار انتقال کارخانه کوکا از منطقه کوثر مشهد گفت: مزاحمت‌های ایجاد شده برای مردم را برطرف خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید محمد پژمان که در مراسم آغاز عملیات انتقال این مجموعه حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته این مجموعه یکی از مراکز تولیدی و تفریحی مشهد بود که با توسعه شهر در اطراف این کارخانه، سازگاری زیادی بین یک واحد تولیدی و انباری با بافت مسکونی وجود نداشت.
وی ادامه داد: با درخواست‌های چندین ساله مردمی و پیگیری شهرداری و همکاری مدیران کارخانه موقعیت انتقال فراهم شد؛ البته محل جدید انبار هنوز آماده نیست، با این حال به جهت اطمینان مردم کار تخریب را آغاز کردیم.
وی ابراز امیدواری کرد: مزاحمت‌های ایجاد شده برای مردم را برطرف خواهیم کرد و ظرف چند ماه آینده این مجموعه به صورت کامل انتقال یافته و از این وضعیت خارج خواهد شد.
پژمان در مورد پروژه جایگزین در این فضا گفت: تصمیم قطعی برای طرح جایگزین گرفته نشده است ولی قطعا یک کاربری و منظر عمومی خواهد داشت چرا که در گذشته از این مکان استفاده تفریحی هم می‌شده است.
وی ادامه داد: به یاد دارم در دوران کودکی برای استفاده از فضای اینجا که یک شهربازی هم داشت، به کارخانه می‌آمدیم لذا به دلیل آسایش حال شهروندان و رفاه اهالی و مرور خاطرات این اطمینان را می‌دهیم که فضای جایگزین یک کاربری عمومی و شهری خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز