خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

طرح برخورد با موتور سواران متخلف در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۱

طی دو هفته گذشته 103 دستگاه موتورسیكلت به‌دلیل حركات مخاطره آمیز و نداشتن مدارك توقیف شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسوارن متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته ۱۰۳ دستگاه موتورسیکلت بدلیل حرکات مخاطره آمیز و نداشتن مدارک توقیف شدند.

به گزارش ایلنا: سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای روان سازی ترافیک و برخورد با راکبین موتورسوار متخلف در شهر اصفهان ماموران انتظامی این شهرستان در دو هفته گذشته طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: هدف اصلی پلیس در این طرح، افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان، همچنین کاهش تلفات جانی و مالی راکبین موتور سوار است.

«سرهنگ یاردوستی» ادامه داد: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط حادثه ساز شهر به تعدادی از موتورسوارن تذکر شفاهی داده و تعداد ۱۰۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک لازم را که با حرکات مخاطره آمیز موجبات سلب آسایش شهروندان را ایجاد کرده بودند برخورد و وسیله نقلیه آنان توقیف شد.

وی به موتورسوران در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و گفت: استفاده از کلاه ایمنی هم برای راکب و هم برای سرنشین موتور سیکلت‌ها لازم و ضروری است درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب‌های جدی به ناحیه سر موتورسواران بخاطر نداشتن کلاه ایمنی است.

«فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان» در پایان با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسوران متخلف همچنان در دستور کار ماموران انتظامی است، تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان بوده و شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۹۷ انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه به پلیس اطلاع دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز