خبرگزاری کار ایران

یک کاندیدای ریاست جمهوری:

اسنادی از مفاسد اقتصادی اطرافیان دولت را فاش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۰

اکنون زمان بیان آن تخلفات نیست و بدون شک من نیز مانند احمدی نژاد سال 84 عمل می کنم/ فعلا با جبهه پایداری و آقای لنکرانی کاری ندارم چون قرار نیست با همه دعوا داشته باشیم.

یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جنس حضور خود در این انتخابات را از نوع جنس احمدی‌نژاد ۸۴ عنوان و تاکید کرد که من مانند احمدی‌نژاد دولت نهم اسنادی را فاش می‌کنم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «روح اله احمدزاده کرمانی» در نشستی با رسانه‌ها در یاسوج گفت: اسنادی از مفاسد اقتصادی برخی اطرافیان دولت در دست دارم که همه آن‌ها را در زمان انتخابات به مردم اعلام و فاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه برخی در دولت دهم تخلفات گسترده مالی داشته و دارند، اظهارداشت: اکنون زمان بیان آن تخلفات نیست و بدون شک من نیز مانند احمدی‌نژاد سال ۸۴ عمل می‌کنم.

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: تمامی اسناد بصورت کارتابلی در اختیار ما وجود دارد و هرزمان که وقتش فرا رسید آن‌ها را بیان می‌کنم.

احمدزاده کرمانی با تاکید بر اینکه برای بیان آن تخلفات از کسی هراسی ندارد، خاطرنشان کرد: سوال من است چرا آقایان از من می‌خواستند یک چیز ۷۰۰ میلیاردی را ۱۰۰ میلیارد به افرادی خاص واگذار و در قبال این خیانت نیز سکوت کنم؟

استاندار سابق فارس در دولت دهم گفت: ما احمدی‌نژاد ۸۴ را هم اکنون دوست داریم اما عده‌ای با سوء استفاده از برخی مسوولیت‌ها اقدامات ناشایستی را مرتکب شده‌اند که در زمان خاص خود آن‌ها را با مردم در میان می‌گذارم.

وی عزل خود از استانداری فارس را بدلیل دست گذاشتن بر روی برخی مفاسد اقتصادی مسوولان عالیرتبه این استان برشمرد و یادآورشد: وقتی دست بر روی این مفاسد و رانت خواری‌ها گذاشتم هجمه‌ها بشدت علیه من شروع شد.

احمدزاده کرمانی افزود: در شیراز عده‌ای بانفوذ وقتی دیدند موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادیشان بخاطر مبارزه ما با آن‌ها در معرض خطر است عده دیگری را به بهانه‌های دروغین وادار به تخریب و تهمت زدن برعلیه من کردند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر رئیس جمهور دولت آینده شد با مفاسد اقتصادی و رانت خواری‌ها همانند احمدی‌نژاد و شاید تند‌تر از وی برخورد می‌کند، تصریح کرد: اگر لازم دیدم اتفاقاتی و دلایل آن اتفاقات در استان فارس را هم به مردم می‌گویم.

وی ادامه داد: در زمانی که مسوولیت میراث فرهنگی را نیز برعهده داشتم همین شرایط حاکم بود و البته در برخی اوقات تخلفات اقتصادی نسبت به فارس شدت بیشتری داشت.

احمدزاده کرمانی گفت: عده‌ای نیز از صداقت دکتر احمدی‌نژاد سوء استفاده کردند و از من چیزهای غیرشرعی و غیراخلاقی می‌خواستند که انجام آن کار‌ها از عهده من خارج بود.

وی مهم‌ترین دلیل استعفای خود از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور را خودداری از واگذاری برخی پروژه‌های کلان به عده‌ای سودجو ذکر و اظهارداشت: عده‌ای در کابینه دهم از من می‌خواستند دست به تخلفات گسترده میلیاردی برای عده‌ای خاص بزنم که واقعا انجام چنین تخلفاتی از عهده من خارج بود.

استاندار سابق فارس افزود: من هنوز هم احمدی‌نژاد ۸۴ را دوست دارم و اگر ایشان مانند آن سال‌ها باشد حاضرم خدمتشان با کمال میل به مردم خدمتگزاری نمایم.

وی در ادامه به انتقاد از برخی کاندیداهای کنونی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری هم پرداخت و بیان داشت: من نمی‌دانم این آقایان، هزینه‌های میلیاردی خود را از کجا تامین می‌کنند؟

کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به عملکرد جبهه پایداری در زمان مسوولیتش در استانداری فارس هم پرداخت.

احمدزاده کرمانی گفت: فعلا با جبهه پایداری و آقای لنکرانی کاری ندارم چون قرار نیست با همه دعوا داشته باشیم اما در زمان خاص خود به برخی از اقدامات آن‌ها در زمان مسوولیتم در فارس هم با مردم سخن می‌گویم.

وی بدون تشریح عملکرد جبهه پایداری در زمان استانداربودنش در استان فارس، خاطرنشان کرد: من بچه مذهبی معتقد و متدینی بودم که در مقابل تخلفات گسترده مالی برخی مسوولان و مقامات عالیرتبه فارس قدم برداشتم اما آقای لنکرانی از من هیچ حمایتی نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز