خبرگزاری کار ایران

مدیركل راه و شهرسازی مازندران:

كارگران بازوان توانمند صنعت ساختمان‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۳

كارگران بازوان توانمند صنعت ساختمان بوده و تقویت نیروی كار كیفیت این صنعت را ارتقاء خواهد داد.

ایلنا: مدیركل راه و شهرسازی مازندران گفت: كارگران بازوان توانمند صنعت ساختمان بوده و تقویت نیروی كار كیفیت این صنعت را ارتقاء خواهد داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید علی اسد در نشست با اعضاء هیات مدیره كانون مهندسین ساری افزود: امروزه ضرورت حفظ و ارتقای کیفیت نیروی کار و ایجاد یک نیروی انسانی سالم، مولد و تبدیل وی به سرمایه انسانی در فرآیند توسعه، تمام واحدها را بر آن داشته است که در حفظ و نگهداری سرمایه‌های انسانی اهمیت و اولویتی بیش از سرمایه‌های فیزیکی و ماشین آلات قائل شوند.

وی هدف از این نشست را محکم‌تر کردن ارتباط نیروهای فنی در صنعت ساختمان برشمرد و افزود: ارتباط بیشتر نیروهای فنی و تبادل نظرات به كیفیت ساخت و سازها كمك خواهد كرد.

اسد بر رعایت اصول و نكات ایمنی در كارگاه‌ها توسط كار فرمایان تاكید كرد و خاطر نشان ساخت: كارفرمایان باید در پرداخت مطالبات كارگران دقت كافی داشته باشند تا آنان با دلگرمی خاصی بتوانند در راستای كیفیت و بهره وری صنعت ساختمان تلاش كنند.

گفتنی است در نشست مذكور كه به منظور گرامیداشت روز جهانی كار و كارگر برگزار شده بود، مهندس شریعت نژاد مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران، مهندس محمدی تاكامی رئیس كانون مهندسین ساری، اعضاء هیات مدیره كانون و جمع كثیری از مهندسین و استادكاران عرصه ساختمان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز