خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراقتصادی استانداری مازندران مطرح کرد؛

کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی در قبال کارگران

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۲

دشمنان ما با وجود شرایط تحریم‌ها بدنبال ضعف و لغزشی از مسئولان خواهند بود تا علیه مردم ما استفاده ببرند/ این قشر زحمت‌کش در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

مدیرکل امور هماهنگی و اقتصادی استانداری مازندران گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی در قبال کارگران و مسئولیتی که برعهده دارند، کم‌کاری می‌کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، حسن اسماعیلی در همایش تجلیل از کارگران، تشکلات بر‌تر و کارآفرینان شهرستان آمل با تاکید براینکه عدم مسئولیت این دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسبی را برای توسعه اقتصادی ایجاد نمی‌کند، افزود: با توجه به وضعیت کشور ما و تحریم اقتصادی نمی‌توان نسبت به آن بی‌اهمیت بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف جامعه ما نسبت به این تحریم‌ها دست روی دست قرار نمی‌دهند و علیه آن مبارزه می‌کنند.

اسماعیلی با اعلام اینکه هیچ دولتی کامل وبی‌نقص نیست، اذعان داشت: با روش این کاندیدا نمی‌توان کاری کرد و کشور را مورد هدایت قرار داد.

مدیرکل اموراقتصادی استانداری مازندران خواستار نگه داشتن حق از سوی این کاندیدا شد و گفت: دشمنان ما با وجود شرایط تحریم‌ها بدنبال ضعف و لغزشی از مسئولان خواهند بود تا علیه مردم ما استفاده ببرند.

وی با بیان اینکه اسلام ما ارزش و تعالی بسیار برای یک کارگر قرار داده است، ابراز داشت: این قشر زحمت‌کش در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

اسماعیلی شکل‌گیری انقلاب را از زمان اعتصاب کارگران پالایشگاه نفت آبادان بیان کرد و گفت: این قشر قبل از انقلاب تا بعد از آن گوش به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه گروهک‌های بسیاری سعی در نابودی قشر کارگری داشتند، تصریح کرد: اولین شهید جنگ یک کارگر بوده و بعد از آن نیز آن‌ها حضور فعالی در توسعه تولید و صنعت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز