خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

دلبستگی به تولید خارجی بی‌اعتنایی به تولید داخلی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۰

امروزه دشمنان بدنبال فرصتی برای نابودی تولید ملی ما هستند.

فرماندار آمل گفت: دلبستگی به تولید خارجی بی‌اعتنایی به تولید داخلی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از آمل، یدالله اکبرزاده در همایش تجلیل از کارگران، تشکلات بر‌تر و کارآفرینان این شهرستان با اشاره به اینکه دلبستگی به تولید خارجی از جایگاهی که باید برسیم جلوگیری به عمل می‌آورد، یادآور شد: امروزه دشمنان بدنبال فرصتی برای نابودی تولید ملی ما هستند.

وی با تاکید مسئولان نسبت به تلاش کارگران توجه و در این عرصه تلاش کنند، افزود: توجه کامل به صنعت و کشاورزی از مسائل بسیار ضروری است و به آن چیزی که نیاز داشته باشیم، خواهیم رسید.

اکبرزاده با اعلام اینکه امروزه با این شرایط اقتصادی در عرصه تولید حضور سرمایه‌گذار جز جهاد فی سبیل‌الله و ایثارگری چیز دیگری نیست، اذعان داشت: مسئولان در این عرصه برای سرمایه‌گذاران و کارفرمایان مشکلات عدیده ایجاد نکنند.

فرماندار آمل با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید کنار آن‌ها باشند نه در قالبشان، ابراز داشت: با نگاه مقام معظم رهبری به سرمایه گذاران باید با آن‌ها همگام شد و در مشکلات عرصه تولید و صنعت کمک کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند تحول و پیشرفتی که در جامعه ما شکل گرفته مدیون تلاش و کوشش کارگران هستیم.

اکبرزاده ابراز داشت: شهرستان آمل با تمام مشکلات در شرایط اقتصادی تاکنون توانسته با همکاری و مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی با کارفرمایان تعامل داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز