خبرگزاری کار ایران

آیت الله گرامی:

خاتمی به نظام در عرصه بین الملل آبرو داد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۲

دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی آرامش برای مردم از هر حیثی وجود داشت/دولت جدید باید شعارش را صداقت بگذارد/ متأسفانه ایمان مردم لطمه خورده است و حتما باید به داد اعتقادات جوانان رسید.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری آقای سیدمحمد خاتمی آرامش برای مردم از هر حیثی وجود داشت، زیرا مردم احساس رضایت می کردند که کارها در جریان است، گفت: آقای خاتمی به نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل آبرو داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله محمد علی گرامی، در دیدار محمدرضا عارف معاون اول دولت سیدمحمد خاتمی و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به دوران اصلاحات و عملکرد دولت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی، اظهار داشت: دوران آقای خاتمی یک دوره نسبتا خوبی بود و آرامش برای مردم از هر حیثی وجود داشت، زیرا مردم احساس رضایت می کردند که کارها در جریان است.

این استاد حوزه علمیه قم خطاب به محمدرضا عارف گفت: بخشی از موفقیت‌های دولت خاتمی به خاطر مدیریت اجرایی شما بود و شما و خانواده‌تان دارای مدارج علمی بالایی هستید.

آیت الله گرامی با بیان اینکه آقای خاتمی به نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل آبرو داد، خاطرنشان کرد: دولت جدید باید شعارش را صداقت بگذارد؛ و شما انشالله بتوانید متانت را احیاء کنید.

وی با اظهار نگرانی از سست شدن اعتقادات دینی جوانان گفت: متأسفانه ایمان مردم لطمه خورده است و حتما باید به داد اعتقادات جوانان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز