خبرگزاری کار ایران

آیت الله علوی گرگانی:

اصلاح عامه مردم با اصلاح خواص جامعه صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۸

رئیس جمهور آینده باید از مراجع تقلید کسب تکلیف کند/ اشکالات امروز کشور به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از مراجع تقلید است/ برخی افراد موقعیت و جایگاه علما را درک نمی کنند.

ایلنا: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: رئیس جمهور آینده باید سعی و تلاشش این باشد که در کنار رهبری و مراجع باشد از این‌ها کسب تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله علوی گرگانی شب گذشته در دیدار مجتبی بیگدلی دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: باید دغدغه ما انجام وظایف الهی باشد و از این رو باید همیشه ارتباط بین مسئولین و مراجع و علما صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاح عامه مردم با اصلاح خواص جامعه صورت می‌گیرد، گفت: گروهی که بر علیه مراجع و امامزاده‌ها گام بر می‌دارند دست پرورده‌های خارجی‌ها غربی‌ها هستند و موقعیت و جایگاه علما را درک نمی‌کنند.

این استاد حوزه علمیه قم، گفت: رئیس جمهور آینده باید سعی و تلاشش این باشد که در کنار رهبری و مراجع باشد از این‌ها کسب تکلیف کند.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: اگر امروزه مشکلاتی در کشور پیش آمده، از فاصله بین مراجع و مسئولین اتفاق افتاده است و باید به این نکته توجه کرد.

وی خطاب به مجتبی بیگدلی با بیان اینکه توفیقات بیش از پیش خداوند را برای شما آرزو می‌کنم، گفت: متعهدانه و خداپسندانه این مسئولیت سنگین را پیش ببرید و انشاالله در پناه حق موفق می‌شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز