خبرگزاری کار ایران

برای کمک به جودو ‌آمده‌ام؛

میران: پست گرفتن به معنای سكوت من نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۲

بنده هرگاه انتقاد كردم به نفع جودو بوده، نه اینكه بخواهم از روی غرض‌ورزی بخواهم انتقاد كنم ضمن اینكه عملكرد تیم‌ها خودش بیانگر این موضوع است كه تیم ملی موفق بوده یا نه!

سرمربی تیم ملی جودوی امید پس از انتخاب به این سمت گفت: بعد از صحبتی كه با مسئولان فدراسیون جودو داشتم فضایی به وجود آمد كه به عنوان سرمربی تیم ملی امید در خدمت جودو باشم و تجربیاتی كه در این حوزه دارم به جودوكاران جوانان انتقال دهم.

سید محمود میران در گفت‌وگو با ایلنا هدفش از حضور در تیم امید را پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد و افزود: در گذشته دیده می‌شد جودوكاران جوان وقتی می‌خواستند از تیم جوانان به بزرگسالان بروند با یک خلاء زمانی روبه رو می‌شدند و این موضوع باعث می‌شد برخی از جودوكاران بنا به وضعیتی كه پیدا می‌کردند نتوانند به تیم بزرگسالان راه پیدا كنند اما حالا با تشكیل تیم امید جودوکاران جوان می‌توانند مدتی در تیم امید حضور داشته باشند و با آمادگی خوب وارد تیم بزرگسالان شوند.

میران كه در گذشته یكی از منتقدان فدراسیون جودو بود درخصوص اینكه با گرفتن پست سرمربیگری تیم امید دیگر انتقاد نخواهد كرد، گفت: نه به هیچ‌وجه بحث یاركشی یا دعوت به سكوت من نیست. بنده هرگاه انتقاد كردم به نفع جودو بوده نه اینكه بخواهم از روی غرض ورزی بخواهم انتقاد كنم، ضمن اینكه عملكرد تیم‌ها خودش بیانگر این موضوع است كه تیم ملی موفق بوده یا نه!

وی همچنین متذکر شد: من در گذشته هم در فدراسیون جودو به عنوان عضو كمیته فنی و مشاور سرمربی فعالیت می‌کردم، الان هم مطمئناً اگر ایرادی باشد باید رفع شود تا در نهایت تیم ملی موفق باشد. مطمئناً ممكن است من هم ایراداتی داشته باشم. هیچ مربی بی عیب و نقص نیست. ساختن جودو كار جمعی است. من هم هر كاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

میران با اشاره به عملكرد تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اینكه تیم جوانی را در اختیار داشتیم كه اكثر برای اولین بار به مسابقات آسیایی می‌رفتند عملكرد بسیار خوبی داشتند و باید امكانات و فرصت لازم را به آنها داده شود تا در نتیجه‌گیری هم خوب عمل كنیم. در رأس كادر فنی تیم ملی خود آرش میر اسماعیلی نظارت كامل دارد و حاجی آخوندزاده یكی از بهتری‌های جودو است. من هم برای كمك به این عزیزان آمده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز