خبرگزاری کار ایران

احمدزاده کرمانی:

برخی کاندیداها اگر رئیس جمهور شوند ممکن است سکته کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۲

بیش از ۳۰ درصد مسوولیت‌ها را به زنان می‌سپارم/ آمال جوانان ما سوار شدن بر پراید شده است/چه اشکال دارد که هفت استاندار کشور را متولدین ۵۷ به بالا تشکیل دهند.

ایلنا - یاسوج: یکی از کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری معتقدست بدلیل بالابودن سن برخی کاندیداهای انتخاباتی امکان بالارفتن فشار خون و در ‌‌نهایت سکته آن‌ها وجود دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد، «روح اله احمدزاده کرمانی» در نشستی با هواداران خود در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین سن کاندیداهای انتخاباتی به غیر از من ۵۷ سال است که اگر روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت فعالیت مستمر در استان‌های مختلف کشور مانند احمدی‌نژاد داشته باشند امکان بالارفتن فشارخون و سکته آنان دور از انتظار نیست.

وی با انتقاد از کاندیداهایی که میانگین سن و سالشان بیشتر از ۵۷ سال است، اظهارداشت: شما فکر کنید این آقایان قرار است روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در هلی کوپتر مانند احمدی‌نژاد بنشینند و سفر کنند آن‌گاه امکان سکته آن‌ها وجود ندارد؟

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور افزود: اگر آقای احمدی‌نژاد این همه دوندگی داشت بخاطر سن جوانی و کشش بدنی‌اش بود اما آقایان اکنون نه جوان هستند و نه کشش بدنیشان برای سفرهای استانی جواب می‌دهد.

احمدزاده کرمانی از احتمال وقوع سکته در بین برخی کاندیداهای انتخاباتی در صورت ریاست جمهوری خبرداد و خاطرنشان کرد: از سویی میانگین سن کشور ۳۷ سال است و افراد سن بالا بنا بدلایل مختلف امکان پاسخگو بودن به مطالبات جوانان را ندارند.

وی گفت: ۶۵ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند در حالیکه ۳۵ درصد مابقی می‌خواهد برای اکثریت جمعیت تعیین تکلیف کند.

استاندار سابق فارس به تشریح سن و سال فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ذکر و یادآورشد: چه اشکال دارد که هفت استاندار کشور را متولدین ۵۷ به بالا تشکیل دهند.

احمدزاده کرمانی افزود: هرکس تفکر ایران دوستی و ولایت پذیری داشته باشد بسیجی و بفکر توسعه همه جانبه کشور است.

وی از رسوب یکسری جریانات فرسوده فاسد در بین دستگاه‌های اجرایی کشور خبرداد و بیان داشت: از زمانی که ما وارد موضوع انتخابات شده‌ایم فشارهای زیادی را برما وارد کرده‌اند تا از صحنه انتخابات کنار رویم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بدون اشاره به هزینه کرد برخی کاندیداهای انتخاباتی هم اشاره و یادآورشد: من تاکنون ۱۱ میلیون تومان هزینه کرده‌ام اما آقایان دیگر چقدر هزینه کرده است؟

احمدزاده کرمانی گفت: سوال من از این آقایان این است که هزینه‌های میلیاردی را از چه محلی بدست آورده‌اید؟ آیا افرادی که به شما‌ها میلیارد‌ها تومان داده‌اند فردا که رئیس جمهور شدید پروژه سه هزار میلیاردی درخواست نمی‌کنند؟

وی شکل گیری چنین دولتی را برپایه حرام دانست و اظهارداشت: مگر این دولت جرات می‌کند شعار مبارزه با فساد سردهد؟

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: آمال جوانان ما سوار شدن بر پراید شده و تورم در هدفمندی یارانه‌ها به پنج برابر رسیده است.

احمدزاده کرمانی در ادامه از تشکیل دو معاونت جدید در نهاد ریاست جمهوری در صورت موفقیتش در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خبرداد.

وی گفت: معاونت ملی خانواده و معاونت امور مناطق محروم را برای رفع تمامی محرومیت‌ها در هشت سال طراحی و برنامه ریزی می‌کنیم و از سویی تمامی اختیارات را براساس اصل ۱۲۷ قانون به آنان واگذار خواهیم کرد.

این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم از انتصاب دو وزیر زن در کابینه خود هم سخن گفت و تصریح کرد: معتقدم دو وزارتخانه آموزش و پرورش و تحقیقات و فناوری بنا به روحیه زنان به آنان واگذار می‌شود.

احمدزاده کرمانی، واگذاری بیش از ۳۰ درصد مسوولیت‌ها به زنان را یکی از برنامه‌های خود در دولت آینده‌اش برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز