خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

استان گیلان میزبان یکصد و پنجمین سفر رییس جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۸

ازجمله برنامه‌های رییس جمهوری در این دور از سفر به گیلان، سخنرانی در اجتماع مردم استان، افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی، حضور در نشست صمیمی با جوانان استان و جلسات کارگروه و هیأت دولت خواهد بود.

ایلنا: استاندار گیلان اظهار کرد: همزمان با سفر رییس جمهوری ۱۶ عضو کابینه فردا با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره‌های گذشته، مشکلات، کمبود‌ها و راه‌های شتاب در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از رشت به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، کیهان هاشم نیا افزود: از جمله برنامه‌های رییس جمهوری در این دور از سفر به گیلان، سخنرانی در اجتماع مردم استان، افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی، حضور در نشست صمیمی با جوانان استان و جلسات کارگروه و هیأت دولت خواهد بود.

وی گفت: محور اصلی چهارمین دور از سفرهای استانی دولت بررسی مصوبات دوره‌های قبل، رفع موانع و مشکلات آن‌ها و همچنین تصویب مصوباتی است که نیاز آن‌ها در استان احساس می‌شود.

استاندار گیلان ابراز داشت: تشکیل کارگروه‌های کشاورزی و معدن و استفاده بهینه از منابع استانی در جهت ایجاد اشتغال و تولید از دیگر اهداف سفرهای دور چهارم استانی هیأت دولت می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز