خبرگزاری کار ایران

حقیقت پور در گفتگو با ایلنا:

انتقال تجمع‌کنندگان مقابل مجلس برای امنیت بیشتر آنان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۶

حراست مجلس در نظر دارد تجمع کنندگان را به درب دیگری از درب های مجلس منتقل کند تا امنیت بیشتری برای آنان ایجاد شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رد اینکه مجلس به دنبال ندیده شدن معترضان است گفت: حراست مجلس در نظر دارد تجمع کنندگان را به درب دیگری از درب های مجلس منتقل کند تا امنیت بیشتری برای آنان ایجاد شود.

منصور حقیقت پور عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با انتقال تجمع کنندگان مقابل درب مجلس گفت: این انتقال به نفع تجمع کنندگان است چراکه درب شمال محل رفت و آمد بسیار است و با این انتقال امنیت برای تجمع کنندگان حاصل می شود.

وی افزود: حراست مجلس در نظر دارد تجمع کنندگان را به درب دیگری از درب های مجلس منتقل کند تا امنیت بیشتری برای آنان ایجاد شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حراست مجلس در نظر دارد در این زمینه جایگاهی را نیز برای خبرنگاران ایجاد کند تا خبرنگاران نیز به راحتی بتوانند تجمع تجمع کنندگان را به خوبی پوشش خبری دهند و همچنین برای تجمع کنندگان سایبانی ایجاد کنند تا در گرما و سرما بتوانند به راحتی به تجمع خود ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز