خبرگزاری کار ایران

هوش سیاه به شبکه ۳ بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۲

سری جدید مجموعه تلویزیونی هوش سیاه از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال بر روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

ایلنا: سیدمرتضی فاطمی(تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی هوش سیاه) با بیان این مطلب که کار فیلمبرداری و صداگذاری مجموعه تلویزیونی هوش سیاه ۲ هم اینک به پایان رسیده و در مرحله تدوین است، گفت: سری دوم مجموعه تلویزیونی هوش سیاه در ۲۸ الی ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده که از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ وی با اشاره به اینکه داستان سری دوم این مجموعه، درخصوص یک ویروس امنیتی و اطلاعاتی است که در حوزه تخصصی رایانه‌ای وارد شده و به عنوان جرائم سایبری از طریق شبکه‌های بزرگ‌تر و کلنی‌های جاسوسی سایبری هدایت می‌شود افزود: مجموعه تلویزیونی هوش سیاه اشراف کامل پلیس اطلاعاتی و امنیتی کشورمان را در رابطه با جرائم سایبری نشان می‌دهد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی هوش سیاه با بیان اینکه این مجموعه پر لوکیشن‌ترین مجموعه تلویزیونی کشور است اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مجموعه تلویزیونی هوش سیاه ۲ در ایران و بخش‌هایی نیز در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده بطوری که ما حتی توانسته‌ایم بخشی از لوکیشن کشو انگلستان را هم در استانبول ترکیه فضاسازی و فیلمبرداری کنیم که در نوع خود کم‌نظیر است.

فاطمی سازنده سری اول مجموعه هوش سیاه با تاکید بر اینکه در تولید سری دوم این مجموعه دکورهای متنوع و فضاسازی‌های خوبی را ایجاد کردیم خاطرنشان کرد: در مجموعه تلویزیونی هوش سیاه ۲، با طراحی یک سایت پلیسی، بزرگ‌ترین فضای زندان را به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع ساختیم که از ویژگی‌های منحصر بفرد این مجموعه تلویزیونی است که تهیه‌کننده مجموعه هوش سیاه همچنین گفت: در این مجموعه پلیسی تلاش کرده‌ایم که ضریب اطمینان امنیتی در فضای مجازی به جامعه تزریق شود و در واقع این مجموعه هشدار جدی پلیس به مجرمان سایبری است.

کارگردانی مجموعه تلویزیونی هوش سیاه ۲ بر عهده مسعود آب‌پرور است و حسین یاری، کیکاووس باکیده، کیهان ملکی، مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، سودابه بیضایی، اتابک نادری و... در آن ایفاء نقش دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز