خبرگزاری کار ایران

مسابقه ویژه روز ملی بزرگداشت خلیج همیشه فارس در مبین وان

کد خبر : ۶۷۸۱۰

کلیه مشترکین خدمات اپراتور همراه اول می‌توانند به منظور شرکت در این مسابقه با ارسال واژه (fars) انگلیسی یا (فارس) به شماره (۲۰۳۰)؛ از جزییات بیشتری در این زمینه مطلع شوند و ضمن پاسخگویی به سوالهای مطروحه در مسابقه و قرعه کشی بزرگ جوایز این مسابقه شرکت کنند.

ایلنا: مدیر روابط عمومی شرکت مبین وان از همه هموطنان برای شرکت در مسابقه ملی روز بزرگداشت خلیج فارس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، سید محسن پرهیزکار مدیر روابط عمومی شرکت مبین وان ضمن اعلام این خبر افزود: همراه اول با همکاری شرکت مبین وان؛ به مناسبت (روز ملی خلیج فارس) با اهداف فرهنگی و با هدف دفاع از سمبل غرور ملی ایرانیان و ارتقاء سطح دانش عمومی هموطنان ارجمند در خصوص ویژگی‌ها و دانستنی‌های خلیج فارس؛ درصدد برگزاری مسابقه‌ای باعنوان (خلیج فارس) است.

وی در ادامه افزود: کلیه مشترکین خدمات اپراتور همراه اول می‌توانند به منظور شرکت در این مسابقه با ارسال واژه (fars) انگلیسی یا (فارس) به شماره (۲۰۳۰)؛ از جزییات بیشتری در این زمینه مطلع شوند و ضمن پاسخگویی به سوالهای مطروحه در مسابقه و قرعه کشی بزرگ جوایز این مسابقه شرکت کنند.

پرهیزکار درادامه افزود: این مسابقه در بازه زمانی قابل قبولی به مدت سه هفته از تاریخ دهم اردیبشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه در مورد اهداف شرکت مبین وان از برگزاری این مسابقه افزود: خلیج همیشه فارس به دلیل جایگاه ژئوپولتیک جغرافیایی و نقش آفرینی‌های بی‌بدیل و تا خود در عرصه‌های گوناگون از ارتباطی و اقتصادی گرفته تا نظامی و سیاسی؛ از دیرباز رشک برخی از همسایگان ایران زمین یا بهتر گفته شود پارس باستان یا فارس امروزی را بر انگیخته است. از همین روی هراز چند گاهی در حرکت سیاسی موهومی تلاش می‌کنند تا این افتخار دیرینه سال تاریخی را از ایران سلب و به خود نسبت دهند.

لذا شرکت مبین وان درصدد برامد با برگزاری یک مسابقه ملی ضمن پاسداشت این روز یک حرکت گسترده مردمی ایجاد کند.

پرهیزکار همچنین گفت: بدیهی است در پایان این مسابقه و به قید قرعه به کسانی که از عهده بیشترین پاسخهای صحیح برآمده باشند؛ جوایز ارزشمندی ازجمله فراهم کردن امکان استفاده از تورهای گردشگری قشم و کیش به منظور بازدید از اماکن تاریخی این دو جزیره و همچنین جایزه ویژه نقدی اسکناس ۱۰۰۰۰۰ ریالیبه ارتفاع عمیق‌ترین نقطه خلیج فارس و گوشی تلفن همراه هوشمند و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز