خبرگزاری کار ایران

105 معلم نمونه كاشان معرفی شدند

کد خبر : ۶۷۸۰۸

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموز ش و پرورش کاشان از معرفی 105 معلم نمونه کشوری، استانی و منطقه ای این شهرستان خبر داد.

ایلنا: دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموز ش و پرورش کاشان، از معرفی ۱۰۵ معلم نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای این شهرستان خبر داد.

علیرضا فاضل دربندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این خبر افزود: یکی از فرهنگیان شهرستان کاشان در بیست و یکمین دوره بزرگداشت مقام معلم، به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: خانم «پریوش حیدری موغاری»، آموزگار پایه ششم دوره ابتدایی مدارس شهرستان کاشان پس از کسب امتیازهای لازم، در جمع ۶۸ معلم نمونه کشوری معرفی شده است.

به گفته وی، محمد رضا هیرمندی، عطیه شبانی‌زاده، حسین سعیدی مهر، فاطمه عابدینیان، جعفر مخبر، اشرف مهدی‌پور، مهدی جمالی، حسین جندقیان بیدگلی، محسن چیت سازیان، زهرا رسول‌زاده، ابوالفضل عطوفی، محمد رضا بهنام، مجتبی بیابان‌پور آرانی، سیدرضا جعفری علوی، دیگر فرهنگیان کاشان هستند که به عنوان معلمان نمونه استان اصفهان معرفی شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: ۹۰ نفر دیگر از فرهنگیان کاشان به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب شده‌اند که در آیین روز ۱۷ اردیبهشت از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدایای برگزیدگان به صورت خواهد بود که برای معلمان نمونه شهرستان ۳ میلیون ریال و معلمان نمونه استان ۵ میلیون ریال می‌باشد که بصورت متمرکز از طریق اداره کل به حساب معلمان نمونه واریز می‌گردد.

وی، نمره ارزشیابی سالانه، تالیف و ترجمه، تولیدات آموزشی، اختراع و اکتشاف، تقدیر نامه، شرکت در همایش‌های علمی، کسب رتبه در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، کسب رتبه در جشنواره تدریس الگوهای روش تدریس برتراز جمله ملاک‌های انتخاب معلم نمونه عنوان کرد.

فاضل دربندی گفت: قهرمانی در مسابقات ورزشی، میزان تسلط به زبان‌های خارجی، مهارت در فناوری اطلاعات، گذراندن دوره‌های ضمن خدمت، رتبه ایثارگری نیز را از محورهای انتخاب معلمان نمونه در سال ۹۲ بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز