خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر اصفهان:

روز کارگر روز فریاد خواهی کارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۸

حماسه آفرینان عرصه سیاسی وا قتصادی کارگران متعهد و معتقد به نظام هستند.

ایلنا: اصغر برشان در مراسم بزر گداشت روز جهانی کارگر گفت: متاسفم از اینکه چند سالی است روز کارگر تشریفاتی شده است و در مراسم تجلیل از کارگران به جای نماینده کارگر مسئو لین دولتی به ایراد سخن می‌پردازند.

به گزارش خبر نگار ایلنا، برشان افزود: در مراسم تجلیل از کارگران نمونه هیچ فرصتی در اختیار نمایندگان کارگران قرار داده نشد تا مسائل و مشکلات این قشر را به گوش مسئولین برسانند.

دبیر اجرائی خانه کارگر اصفهان با بیان اینکه در روز جهانی کارگر اجازه تجمع به کارگران داده نشده است گفت: مگر کارگران در تجمعات خود به جز اعلام حمایت از انقلاب و نظام و مسائل و مشکلات خود چه می‌خواهند بکنند که اجازه گرد همائی به آن‌ها نمی‌دهند.

برشان که در تالار سعی خانه کارگر سخن می‌گفت افزود: امروز بزرگ‌ترین دغدغه کارگران و بیمه شدگان تامین اجتمائی مسئله درمان آن‌هاست که مسئولین به این مسئله توجه بیشتری بکنند.

دبیر اجرائی خانه کارگر اصفهان نسبت به میزان افزایش دستمزد کارگران در سال جاری اعتراض کرد و گفت: اگر قانون اجازه ترمیم این معظل را نمی‌دهد باید از طرق دیگر از جمله حق مسکن برای رفع این مشکل اقدام شود.

قابل ذکر است در این مراسم نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی آمادگی خود را برای پیگری مشکلات کارگران اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز