خبرگزاری کار ایران

سیدضیا هاشمی به ایلنا خبر داد:

با بیمه تكمیلی؛ هزینه‌های درمانی سینماگران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۶

در این طرح هیچ سقفی برای پرداخت هزینه‌های د درمان‌هایی همچون عمل جراحی و ویزیت‌های پاراکلینیکی سقف ندارد برای هزینه دندانپزشكی سالیانه یك و نیم میلیون تومان پرداخت می‌شود.

ایلنا: ثبت‌نام طرح بیمه تکمیلی درمانی هنرمندان سینما از 11 اردیبهشت آغاز شده است.

سیدضیا هاشمی(رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: این بیمه که به عنوان یکی از بهترین بیمه‌های درمانی در کشور است، تمام اهالی سینما که عضو صنوف سینمایی هستند را به همراه خانواده‌هایشان دربرمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح هیچ سقفی برای پرداخت هزینه‌های درمانی هنرمندان وجود ندارد و درمان‌هایی همچون عمل جراحی و ویزیت‌های پاراکلینیکی سقف ندارد و آزاد است اما برای بعضی درمان‌ها همچون تجویز عینک و دندانپزشکی سقف پرداخت هزینه وجود دارد و به طور مثال هر فرد در سال می‌تواند تا 1 و نیم میلیون تومان برای درمان دندان هزینه دریافت کند.

هاشمی افزود: در این طرح فرد بیمه شده 12 بن خدمات درمانی دریافت می‌کند و در هنگام مراجعه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها با ارائه این بن هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه ثبت نام برای هر فرد در این طرح 33 هزار تومان است و اهالی سینما می‌توانند در این طرح همسر فرزندان و یک نفر از سایر اعضای خانواده خود را بیمه و ثبت‌نام کنند. اهالی سینما برای ثبت نام می‌توانند از طریق صنوف خود اقدام کنند. در این طرح افراد برای دوسال بیمه می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز