خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد مسجدجامعی برای نامگذاری معبر یا میدانی به نام «معتمدنژاد»

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۹

مهدی چمران رئیس شورا از مسجدجامعی پرسید آیا معتمدنژاد در قید حیات هستند یا نه، که مسجد جامعی در پاسخ گفت: ایشان در قید حیات هستند. / اگر معتمدنژاد، زنده باشد نمی‌توانیم اگر در قید حیات باشد، نمی‌توانیم.

ایلنا: پیشنهاد مسجدجامعی برای نامگذاری معبر یا میدانی به نام «معتمدنژاد» امروز در شورای شهر تهران مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران خواستار نامگذاری خیابان یا میدانی به نام «كاظم معتمدنژاد؛ پدر علم ارتباطات ایران شد.

وی با اشاره به عملکرد قابل دفاع معتمدنژاد در حوزه ارتباطات از ریاست شورا خواست تا با پیشنهادش موافقت شود.

مهدی چمران رئیس شورا نیز از مسجدجامعی پرسید آیا معتمدنژاد در قید حیات هستند یا نه، که مسجد جامعی در پاسخ گفت: ایشان در قید حیات هستند.

چمران با توجه به زنده بودن معتمدنژاد، گفت: اگر در قید حیات باشد، نمی‌توانیم.

مسجد جامعی نیز در پاسخ به چمران، اظهار كرد: ما خانه و کتابخانه دکتر شهیدی زمانی که در قید حیات بود را خریداری کردیم احترام به زندگان واجب است.

عضو كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید آیین نامه نامگذاری شورای شهر اصلاح شود، تصریح کرد: دكتر معتمدنژاد هم اکنون در قید حیات هستند و می‌توانیم با حضور خودش خیابان یا میدانی را به نامش نامگذاری کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز