خبرگزاری کار ایران

شش سیستم نوین گندزدایی آب شرکت آبفای استان یزد به بهره برداری می‌رسد

کد خبر : ۶۷۷۵۷

سیستم نوین گندزدایی آب میبد با اعتبار 180 میلیون تومنا، تفت 80 میلیون تومان، مهریز 70 میلیون تومان، طبس 110 میلیون تومان و شهر مروست و هرات هر کدام با 40 میلیون تومان به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا-یزد: شش سیستم نوین گندزدایی آب شرکت آبفا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از یزد، شرکت آب وفاضلاب استان یزد اعلام کرد تجهیز و راه اندازی این سیستم نوین در شهرهای میبد، تفت، مهریز، طبس، مروست و هرات با اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومنا در سال گذشته آغاز و به زودی در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون بهره برداری شرکت آبفای استان یزد گفت: سیستم نوین گندزدایی آب میبد با اعتبار 180 میلیون تومنا، تفت 80 میلیون تومان، مهریز 70 میلیون تومان، طبس 110 میلیون تومان و شهر مروست و هرات هر کدام با 40 میلیون تومان به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ناصرشریفی فرد بیان کرد: سیستم نوین گندزدایی میبد شامل ۳یونیت تولید با قابلیت گندزدایی ۲۵۰ لیتر در ثانیه آب، سیستم تفت شامل ۲یونیت تولید با قابلیت گندزدایی۱۰۰ لیتر در ثانیه آب، سیستم مهریز شامل یک یونیت تولید با قابلیت گندزدایی ۱۰۰لیتر در ثانیه آب و سیستم طبس شامل دو یونیت تولید با قابلیت گندزدایی ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب و سیستم شهر مروست و هرات هر کدام شامل یک یونیت تولید با قابلیت گندزدایی ۵۰ لیتر در ثانیه آب را دارا هستند.

وی افزود: عملیات اجرایی این سیستم‌ها با هدف ایمن سازی، افزایش کیفیت آب شرب و بهداشت شهروندان اجرا شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز