خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری باید همه تغییر و تحولات آموزش وپرورش را رصد کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۷

باید دغدغه‌های مردم را بشناسیم و به آن‌ها احترام بگذاریم و از طریق روابط عمومی‌ها وانجمن‌های اولیا ومربیان با مسائل ومشکلات آنان بهتر آشنا شویم و در رفع آن تلاش کنیم.

ایلنا: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش بر رصد تغییر وتحولات کمی وکیفی آموزش وپرورش توسط هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت، احمد حیدری در گردهمایی سالانه اعضای هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری درمحل اردوگاه شهید باهنرتهران با بیان اینکه هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری با همکاری نهادهای نظارتی همچون حراست و بازرسی نقش بسیار مهمی در تحقق سلامت اداری دارند، گفت: ارتباط قوی وخوب با دستگاه‌های نظارتی برون سازمانی یکی از وظایف هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش وپرورش برای هماهنگی و سرعت بیشتر با تغییر وتحولات جامعه است.

وی برآشنایی کامل مدیران ومجریان آموزش وپرورش با قوانین ومقررات تاکید و اظهار کرد: نقش معلم در تعلیم وتربیت کلیدی ومحوریست واطلاق عنوان کارمندی به این عنصر خلاق، جفا به معلم و آموزش وپرورش درکشور است.

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه معلم باید دغدغه تعلیم وتربیت، جامعه و دانش آموزان را داشته باشد، خاطر نشان کرد: اجرای نظام رتبه بندی معلمان در راستای عدالت درنظام آموزشی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید از سرمایه‌های مادی ومعنوی بیت المال در آموزش وپرورش حفاظت و مراقبت کنیم اضافه کرد: حفظ یک مدیر ومجری خدوم در عرصه تعلیم وتربیت حفظ سرمایه است.

وی با اشاره به اینکه با بررسی دغدغه‌های مدیران ومسئولان باید از هرگونه تخلف وجرم پیشگیری کنیم، گفت: خوشبختانه ترکیب اعضای هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری از نظر اخلاقی، اعتقادی و شخصیتی ترکیبی خوب و برجسته است.

حیدری افزود: باید دغدغه‌های مردم را بشناسیم و به آن‌ها احترام بگذاریم و از طریق روابط عمومی‌ها وانجمن‌های اولیا ومربیان با مسائل ومشکلات آنان بهتر آشنا شویم و در رفع آن تلاش کنیم.

شایان ذکر است، این گردهمایی سالانه به مدت ۳ روزدر اردوگاه شهید باهنر تهران به کار خود ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز