خبرگزاری کار ایران

یكی از علمای لبنانی حاضر در اجلاس علما و بیداری اسلامی:

استمرار بیداری اسلامی در گروی وحدت جهان اسلام است

کد خبر : ۶۷۶۴۹

اروپا با وجود جنگهای مختلف درنهایت به اتحاد رسید/ رمز اتحاد مسلمین تداوم جریان بیداری اسلامی است.

یكی از علمای لبنانی شركت‌كننده در اجلاس "علما و بیداری اسلامی" گفت: تداوم جریان بیداری اسلامی منوط به اتحاد جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاری اجلاس "علما و بیداری اسلامی" احمد الزین از علمای لبنانی شركت‌كننده در این اجلاس گفت: اروپا با وجود جنگهای مختلف درنهایت به اتحاد رسید و ایالات گوناگون آمریكا نیز با هم متحد شده و ایالات متحده امریكا را به وجود اوردند اما چرا تاكنون جهان اسلام نتوانسته به وحدت برسد؟

وی در ادامه با تاكید بر ضرورت وحدت بیش از پیش امت اسلام تصریح كرد: شرع مقدس اسلام بر اتحاد مسلمین تاكید كرده است كه باید همگان در این مسیر حركت كنند و این، رمز تداوم جریان بیداری اسلامی است.

الزین افزود: باید به مردم مسلمان ایران به خاطر وحدت و داشتن رهبری واحد همچون امام خمینی(ره) و پس از ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریك گفت.

وی خطاب به گروههای سكولار و لائیك در جهان اسلام نیز گفت: بهتر است شما به این سوال فكر كنید كه ایا منافع جهان اسلام اقتضا می‌كند كه ما با هم تفرقه داشته باشیم یا وحدت؟

این عالم لبنانی در پایان از مجاهدات "سیدحسن نصرالله" دبیر كل حزب‌الله لبنان در مبارزه با رژیم صهیونیستی تشكر و قدردانی كرد.

وی همچنین از ولایتی دبیر كل اجلاس جهانی بیداری اسلامی به خاطر برگزاری این نشست تشكر كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز