خبرگزاری کار ایران

خادم:

تصویب بودجه 4 هزار میلیارد تومانی برای سازمان و شرکت‌های شهرداری تهران

کد خبر : ۶۷۶۳۹

در جلسه علنی امروز بودجه ۴ هزار میلیارد تومانی برای سازمان و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران تصویب شد.

ایلنا: در جلسه علنی امروز بودجه ۴ هزار میلیارد تومانی برای سازمان و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز درباره اجرای تبصره ۲۶ مصوبه بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران در مورد برنامه و بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تهران تصمیم گیری شد.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در این باره اظهار کرد: ‌ ۲ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی شهرداری تهران پیوست لایحه برای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران بودجه مقرر شده بود و قرار است ۲ هزار میلیارد تومان دیگر به صورت مستقل برای این منظور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: این بودجه برای ۲۰ سازمان و ۱۵ شرکت وابسته به شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا با ارائه گزارش خادم در مجموع اعضا با تصویب ۴هزار میلیارد تومان بودجه برای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در سال ۹۲ موافقت کردند که سهم متروی تهران از این بودجه ۹۳۰ میلیارد تومان است.

مهدی چمران درباره بودجه مترو گفت‌: اگر چه ما بودجه ۹۳۰ میلیارد تومانی برای مترو در نظر گرفته‌ایم اما بعید می‌دانم دولت همین میزان بودجه اختصاص دهد و در خوشبینانه‌ترین حالت بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی مصوب می‌کند.

به گزارش ایلنا در این جلسه طرح نامگذاری میدان جدید الاحداث واقع در شهرک نفت در محدوده منطقه یک شهرداری تهران به نام مسجد سلیمان نیز بررسی و به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز