خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران در گفتگو با ایلنا:

دولت نهم و دهم خوش نیت اما بد اقبال بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۳

عدالتیان افزایش میزان نقدینگی، منفی شدن رشد اقتصادی، تورم بیش از حد و بی ارزش شدن ریال را از مواردی عنوان کرد که مردم کشور را غافلگیركرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران گفت: دولت نهم و دهم خوش نیت اما بد اقبال بود.

جمشید عدالتیان شهریاری،  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه دولت نهم و دهم سعی داشت برای اقشار کم درآمد شرایط بهتری را فراهم کند اظهار داشت: در دولت نهم سعی بر آن شد تا نظم خاصی در برنامه های اقتصادی ایجاد شود،برای  تنظیم بازار از ابزارهای زیادی همچون کد رهگیری و شبنم استفاده شد و تحولات بانکی مدنظر قرار گرفت درحالی متاسفانه سرانجامی نداشت.

وی افزود: اگرچه دولت تلاش هایی برای  ایجاد اشتغال كرد،اما متاسفانه در دولت دهم ورق برگشت وکلیه برنامه هایی که در دولت نهم برای آن تصمیم گیری شده بود راکد ماند.

وی با تاكید براینكه نیت ها خیر بود اما در عمل از واقعیت دور شد،عنوان داشت: دولت تصمیم داشت به مردم مسکن بدهد،یارانه ها را هدفمند كرده و برای جلوگیری از قاچاق کد رهگیری و شبنم را در دستور كار قرار داد.با این حال این فعالیت ها در دو سال اخیر چندان موفق نبودند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسید پایه های درستی در خصوص ارزش افزوده ومالیات بنا شده باشد،گفت: وقتی طرح های اقتصادی ناکام ماندند و یا در نیمه راه رها شدند،   گرانی بیش از حد و  تعطیلی بنگاه های تولیدی و بحران تولیدرا درپی داشت.

عدالتیان افزایش میزان نقدینگی، منفی شدن رشد اقتصادی، تورم بیش از حد و بی ارزش شدن ریال را از مواردی عنوان کرد که سیاست گذاری دولت سبب شد تا مردم  غافلگیر شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز