خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس فعلا نیاز به آرامش دارد؛

رویانیان: تصمیم‌گیری در مورد محمد قاضی با گل‌محمدی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۷

محمد قاضی به طور کلی بازیکنی منضبط و با شخصیت است که بنده شاهد برخوردهای حرفه‌ای و انضباط و ادب او بوده‌ام و تعجب کردم او چنین تصمیمی گرفته است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل ملوان را به کادر فنی و بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک گفته و امیدواریم در دیدار فینال جام حذفی نیز شاهد برتری و قهرمانی سرخپوشان باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: کادر فنی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل ملوان با درایت و تفکراتی که داشت توانست بازی را به خوبی مدیریت کند و این 3 امتیاز در آستانه دیدار فینال جام حذفی و در شرایطی که تیم پس از هفته‌ها در یک بازی رسمی به میدان می‌رفت، ارزش خاص خودش را داشت. بازیکنان پرسپولیس نیز تلاش خود را به خرج دادند که بنده این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم و از حمایت همه جانبه هواداران نیز بر حس وظیفه تشکر می‌کنم.

رویانیان درباره اقدام محمد قاضی مبنی بر ترک ورزشگاه پس از تعویض گفت: مشخص است  چنین اقدامی کار درستی نبوده است. محمد قاضی به طور کلی بازیکنی منضبط و با شخصیت است که بنده شاهد برخوردهای حرفه‌ای و انضباط و ادب او بوده‌ام و تعجب کردم او چنین تصمیمی گرفته است.

قاضی به طور کلی در فصل جاری فشارهای زیادی را تحمل کرد و احتمالا در سایه همین مسائل دست به چنین اقدامی زده اما باید بگویم در فوتبال همه تصمیمات به سرمربی تیم بر می‌گردد و همه اعضای تیم باید تابع تصمیمات سرمربی بوده و احترام به کادر فنی را سرلوحه کار خود قرار دهند. اینکه محمد قاضی مصاحبه کرده و ضمن پذیرش اشتباه خود عذرخواهی کرده، نشان می‌دهد بازیکن باشخصیتی است و واقعیت را پذیرفته است. در مجموع تصمیم‌گیری نهایی با سرمربی تیم است و هر تصمیمی که گل‌محمدی بگیرد اجرا خواهد شد.

رویانیان در پایان گفت: همه اعضای تیم و باشگاه باید تمرکز خود را برای فینال جام حذفی بگذارند و به این فکر کنند که با قهرمانی پرسپولیس، میلیون‌ها هوادار را شاد خواهند کرد. تیم در چنین مقطعی نیاز به آرامش دارد و باید همه این را مد نظر خود قرار دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز