خبرگزاری کار ایران

آل اسحاق در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

افزایش مشارکت مردم با حضور اصلاح‌طلبان محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۲

اصولگرایان برای معرفی کاندیدای اصلح به دنبال مکانیزیم هستند/ حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات می‌تواند به هرچه با شکوه‌تر شدن حضور مردم در انتخابات کمک کند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری دور یازدهم گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری می‌بایست کاندیدای اصلح معرفی کنند ولی هنوز به این اجماع نرسیده‌اند.

یحیی آل اسحاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تعدد و کثرت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان باید در انتخابات با یک یا دو کاندیدای واحد در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری می‌بایست کاندیدای اصلح معرفی کنند ولی هنوز به این اجماع نرسیده‌اند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری اظهارداشت: اصولگرایان برای معرفی کاندیدای اصلح به دنبال مکانیزیم هستند و نظرسنجی یکی از آن مکانیزم‌ها به شمار می‌رود ولی هنوز مکانیزیم معرفی کاندیدای اصلح در اختیار اصولگرایان نیست لذا منتظر نظر جامعتین برای رسیدن به یک کاندیدای واحد هستیم.

آل اسحاق در ادامه بیان کرد: حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات می‌تواند به هرچه با شکوه‌تر شدن و افزایش حضور مردم در انتخابات کمک کند و‌‌ همان گونه که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند باید همه گروه‌ها، اقشار و سلایق در راستای خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یادآور شد: احتمال اینکه هاشمی و خاتمی در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند خیلی ضعیف است.

وی در خصوص اینکه آیا اصولگرایان در این هفته تصمیم خواهند گرفت که در صحنه انتخابات با یک یا دو کاندیدای واحد حضور یابند اظهار کرد: ما آماده هستیم که جامعتین در همین هفته برای به اجماع رسیدن کاندیدا‌ها نظر نهایی خود را اعلام کنند تا مردم در انتخاب کاندیدای اصلح به تشت نیافتند.

آل اسحاق بیان کرد: دولت باید باتوجه به مشکلات امروز معیشتی مردم به فکر آنان باشد نه اینکه در پایان دوره دولت دهم از پست خود سوءاستفاده تبلیغاتی انجام دهد و شهر به شهر برای معرفی کاندیدای انتخاباتی خود برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز