خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران:

شاخص ارزیابی دولت لبنان حمایت از مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی است

کد خبر : ۶۷۵۲۴

پس از دو سال از بحران سوریه، علائم شكست طراحی‌های آمریكا و رژیم صهیونیستی برای تغییر نقشه سیاسی منطقه كه با اجرای برخی بازیگران منطقه‌ای صورت گرفت، روزبروز نمایان‌تر می‌گردد.

سفیر ایران در لبنان حمایت از مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی را مهمترین شاخص برای ارزیابی دولت لبنان برشمرد.

به گزارش ایلنا، پانزده نفر از اساتید و تحلیلگران شبكه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان روز دوشنبه 9 اردیبهشت 92 به دعوت غضنفر ركن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در اقامتگاه سفارت كشورمان پیرامون آخرین تحولات جاری در لبنان، ‌سوریه و منطقه با وی به تبادل نظر پرداختند.

ركن‌آبادی در این نشست با یادآوری موضع ثابت و دائمی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات، امنیت، وحدت و انسجام داخلی لبنان در برابر دشمن صهیونیستی، حمایت از مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی را مهمترین شاخص برای ارزیابی دولت لبنان برشمرد.

وی در جمع نخبگان رسانه‌ای با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مردمی در روزهای اخیر، اظهار داشت پس از دو سال از بحران سوریه، علائم شكست طراحی‌های آمریكا و رژیم صهیونیستی برای تغییر نقشه سیاسی منطقه كه با اجرای برخی بازیگران منطقه‌ای صورت گرفت، روزبروز نمایان‌تر می‌گردد.

سفیر كشورمان همچنین ضمن محكوم نمودن استفاده گروه‌های مسلح تروریستی از سلاح‌های شیمیایی، متهم ساختن نظام سوریه به استفاده از هرگونه سلاح غیرمتعارف را نشانه ضعف و درماندگی توطئه‌گران در تحقق آرزوهای موهوم خود برای ضربه زدن به منظومه مقاومت برشمرد.

وی پیرامون سفر اخیر هیأت عالی‌رتبه مصری به تهران، ‌تأكید كرد سیاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به كشورهای منطقه بر تقویت وحدت و همكاری‌های منطقه‌ای و گسترش همكاری‌های دوجانبه استوار است.

در این جلسه همچنین تحلیلگران لبنانی شبكه‌های ماهواره‌ای انگلیسی زبان به طرح سؤالات متعدد درخصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند كه پاسخ‌های مقتضی ازسوی سفیر كشورمان به حاضرین ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز