خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کشف 13 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در سمنان

کد خبر : ۶۷۴۶۵

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام یک شبکه بزرگ تولید ماده مخدر صنعتی شیشه در سمنان و کشف بیش از 13 کیلوگرم شیشه خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: شش نفر در این خصوص دستگیر و ۱۳ کیلو و ۳۹۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه و مقادیر زیادی مواد اولیه ساخت این ماده مخدر خطرناک کشف شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، سردار محمدرضا میرزایی اظهار داشت: محل فعالیت این شبکه در یک سالن غذاخوری بین راهی در بخش لاسجرد از توابع شهرستان تازه تاسیس سرخه بود که پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی کارگاه محاصره شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در این عملیات که تیراندازی ماموران را نیز در پی داشت هر شش عضو غیر بومی این شبکه زمین گیر شدند و ۱۳کیلو و ۳۹۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه آماده توزیع، کشف شد.
میرزایی افزود: همچنین ۱۹۰ لیتر انواع محلول‌های پیش ساز شیشه و ۴۲کیلو و ۱۲۰ گرم انواع مواد شیمیایی مورد نیاز برای تولید مواد مخدر صنعتی شیشه نیز کشف شد.
وی عوارض استفاده از ماده مخدر صنعتی شیشه را غیر قابل جبران خواند و با توصیه خانواده‌ها به نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود به افرادی که سودای تولید و توزیع این ماده خطرناک را در سر می‌پرورانند هشدار داد و گفت: برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس در انتظار آنان است.
تعدادی وسایل آزمایشگاهی مخصوص تولید مواد مخدر صنعتی شیشه، دو دستگاه وسیله نقلیه و ۱۴ دستگاه تلفن همراه نیز از اعضای این شبکه کشف و ضبط شد.
این مقدار مواد مخدر صنعتی شیشه، بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال جاری در استان سمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز