خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد؛

کاهش 5 درصدی حوادث ناشی از کار در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۹

در مجموع طی سال گذشته 11 هزار مورد بازرسی از سطح واحدهای تولیدی لرستان صورت گرفته است.

ایلنا-خرم آباد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: میزان حوادث ناشی از کار در لرستان در سال 91، پنج درصد نسبت به سال 90 کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویسکرمی در گردهمایی بزرگ کارگران بسیجی استان لرستان با اشاره به تعداد بازرسی های صورت گرفته از سطح واحدهای تولیدی لرستان اظهار داشت: در مجموع طی سال گذشته 11 هزار مورد بازرسی از سطح واحدهای تولیدی لرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از پنج هزار و 162 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارگران توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده، اظهار داشت: میزان حوادث ناشی از کار در لرستان در سال 91 پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه در دومین مرحله سهام عدالت 83 هزار نفر از کارگران لرستانی برای دریافت سهام عدالت شناسایی شده اند، افزود: در حال حاضر کار تکمیل فرم اطلاعات خانورهای کارگران در دستور کار قرار گرفته است.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه خوکفایی در بخش تولید کشور وابسته به فعالیت کارگران است عنوان کرد: کارگران با کار و فعالیت خود نیازهای مردم و کشور را برآورده می کنند.

وی سربازان و افسران جنگ اقتصادی را جامعه کارگری دانست و عنوان کرد: تحقق حماسه اقتصادی در گرو محصول با کیفیت، کاهش پرت تولید، بهره وری، هدایت صحیح منابع و... است.

همچنین طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان و دیگر مسئولان استانی از 6 کارگر نمونه بسیجی این استان تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز